RAS612 Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Ok, for å gjøre en lang historie kort, jeg bruker Push to talk i jobben min i Tyskland og det fungerer bra. Norske opratører (les Telenor og Netcom) nekter å ta i bruk denne tjenesten pga de ikke tjener penger på den. Jeg har vært i kontakt med begge. Og får samme svar. Det koster dem ingenting å åpne for push to talk, teknologien bruker helt vanlig GPRS. Eneste er at brukeren må ha telefon som støtter dette. Er det ikke noe vi kan gjøre for å få dem til å åpne dette??? Endret 8. mai 2005 av RAS612 Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 AgileMessenger på Symbian terminaler da? Lenke til kommentar
RAS612 Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 tror ikke det blir helt det samme. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Nei - altså jeg mener den "push to talk" funksjonaliteten til AgileMessenger... Lenke til kommentar
RAS612 Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 ok, er ikke kjent med det programmet... Kanskje jeg må sjekke det ut... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Funksjonen i Agile fungerer helt fint, men i praksis blir det egentlig ubrukelig. Det krever: symbian-telefon, program installert, msn/IM konto, begge brukere må være innlogget. Blir ikke det samme som å bare trykke inn en knapp og snakke liksom. Utrolig dårlig av operatørene å ikke sette opp PTT servere. Lenke til kommentar
amorine Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 En type walkie-talkie funksjon. Altså slipper man å tenke på tellerskritt... Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Vi får håpe noen av norske operatører vil gå for funksjonen i løpet av sommeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå