Aderlig Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Hvordan kan man få cmd.exe i windows 2000 til å bli nettverks kompitabel? Slik at man kan kopiere filer over nettverket/internett med cmd.exe (eller hvilket som helst DOS basert program for den saks skyld...) Lenke til kommentar
Kong_Ari Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Du skriver inn følgende i et kommando-vindu: copy filserverenmindeltkatalog*.mp3 c: :smile:) Som en begynnelse kan du jo skrive inn "net help", for å få en oversikt over hvordan du kobler til Windows-PC'er i et nettverk. Det enkleste er jo å ha hver delt katalog som en egen stasjons-bokstav. Lenke til kommentar
Aderlig Skrevet 11. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2002 Nei dette funker ikke... *The syntax of the command is incorrect.* Lenke til kommentar
Kong_Ari Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Hehe.. :smile: Hva slags operativsystem bruker du, og er du koblet opp i et LAN sammen med andre PC'er eller servere? Lenke til kommentar
Aderlig Skrevet 12. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2002 Jeg bruker windows 2000 Jeg skal bruke cmd til å kopiere noen bilder ifra internet. Lenke til kommentar
kokkelimonke Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Quote: Den 2002-07-12 12:50, Aderlig skrev:Jeg bruker windows 2000Jeg skal bruke cmd til å kopiere noen bilder ifra internet. Fra internet? En FTP da? Da bruker du evt FTP.EXE.. Eller hva mener du egentlig? Lenke til kommentar
dragon Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 skjønner hva du mener jeg net use x: serverpath eks i cmd-vindu net use x: jonasdele så nå kan du gå inn på x: og da har du tilgang til alle filer i dele-katalogen i server-jonas comprende?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå