maro9 Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Hei. jeg har ett froblem med det derre viruset som legger seg på alle exe filene! det er jo ikke farlig virus men jeg kan ikke instalere patcher på spill med det viruset. Vis noen mener jeg må kjøpe norton anti virus så er jeg ikke interisert. det sletter jo bare filene! men jeg er veldig intrisert i ett lite program som man kan bli kvitt viruset uten å slette filene! Håper på raske svar! Hilsen Mads R. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Det finnes ulike gratis antivirusprogrammer som du kan kjøre via internett. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 hvor da? Her. Hvis du er kunde i DNB så får di bruke Norman antivirus gratis. Den er enkel og grei. Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Prøv med AVG gratis versjon. Funker fint jevnt over... AD Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 flyttes til sikkerhets-kategorien Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Eller Avast! Antivirus Også gratis, finner stort sett alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå