no_fear Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Noen som vet om et program som jeg kan styre viften på en Tundra 1559 med? Vifta går konstant, selv om maskinen er helt kald under. Lenke til kommentar
Charli Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Har ikke noe svar på spm ditt dessverre, men lurer på om du har noen erfaringer og dele om 1559? Lurer på å kjøpe en slik en selv, men den eneste testen jeg har funnet er fra dinside.no og vil gjerne ha litt mer info før jeg bestemmer meg... Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Tror programmet heter fangui e.l. Et kjapt søk på Google lar deg finne det Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Forstår meg ikke på FanGUI. Lenke til kommentar
M4c Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Uten kjennskap til den maskinen, så vet jeg at programmet SpeedFan fungerer bra på en del andre maskiner. Enkelt og greit oppsett. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Får ikke opp noen vifter i Speedfan, bare temperaturer. Det er ikke alle maskiner som har mulighet for styring av vifter. Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 kanskje en bios oppdatering kan virke? det er jo bios som styrer viften Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (Har ikke Aopen 1559, hehe) Skal sjekke om det er kommet noen nye bioser til denne gamle Fujitsu Siemens Amilo D8820 (pappa sin gamle laptop). Fy faen som den bråker (P4) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå