Lordvest Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg har problemer med at maskin går unaturlig tregt. Jeg lurer på om dette har en sammenheng med HW. Under performance i task manager kommer det en rød graf i tillegg til den grønne... Er dette normalt? Ikke meg kjent.... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Sjekkliste for ustabil maskin: * Er CPUen varm? * Er skjermkortet varmt? * Levérer strømforsyningen nok strøm? * Er maskinen overklokket? Om du bruker windows: * Har du antivirus, antispyware og brannmur? * Er maskinen ryddig? Når ble den sist formatért? * Har du fjernet cookies og temp.-filer? Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Sjekk under fanen processes, og se hvilke prosesser det er som sluker prosessorkraft. Dersom du forteller hvilke(n) prosesser det gjelder, kan kanskje noen hjelpe deg. Lenke til kommentar
Lordvest Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Sjekk under fanen processes, og se hvilke prosesser det er som sluker prosessorkraft. Dersom du forteller hvilke(n) prosesser det gjelder, kan kanskje noen hjelpe deg. Det er kun det programmet som jeg starter. i tilfellet på bilde, så er det IE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå