Gå til innhold

Noen som kan anbefale et kabinett for vannkjøling?

Anbefalte innlegg

Hei

Har hatt en kjøpt/selvbygd vannkjølig i 1 år nå...

Men jeg har et mini-tower (Sunbeam gjennomsiktig). Var ganske stilig med vannkjøling med det kabinettet. Men etter mye LAN-parties å generelt mye flytting av kassa, så har kabinettet begynt å bli litt ustødig, så jeg ser etter et nytt kabinett.

Kanskje et med litt større plass...

Så lurer jeg på om du kan anbefale et kabinett som er godt egnet for å ha et vannkjølingssett inni?

Salgsannonse fjernet av moderator, forumet er ingen markedsplass.

Jeg har også slettet en del kjøp/salg-innlegg i denne tråden. -Rikky

Endret av Rikky
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette kabinett er stort men men har god luft gjennomstrømning. God plass til radiatorer også, kan f.eks montere en helt nederst i i kabinettet da jeg har sett på diverse bilder at det er sånn gittersak der som sikkert kan taes av..

Link: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306682&view=detailed

EDIT* Linken så ikke ut til funke særlig bra hos meg, men gå på www.komplett.no og søk på "Cooler Master Stacker"

Det som du også selger ser veldig fristende ut :dribble:

Synes du solgte den pumpa veldig billig i forhold til nyprisen for sånn, sikker på at du har samme pumpe som på bildet?

Endret av Knudre
Lenke til kommentar

vel.. var jeg deg ville jeg ikke valgt 6277.. greitt nokk at de sier det er laget for vannkjøling.. eneste forskjellen på de andre er at det er klartgjort med grill og støvfilter i toppen.

Ellers er kabinettet for trangt etter min mening om du skal fylle en skikkelig vannkjøling inn i det.

Velg heller noe litt større.

Og ja, jeg har 6277B så jeg vet hva jeg prater om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...