Degeim Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Jeg har en kode for å endre skjermoppløsning: Link Men problemet er at denne endre frekvensen til 60hz på noen PC-er. Hvordan forhindrer jeg dette problemet? Endret 8. mai 2005 av Degeim Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Det er ikke rett og slett fordi den oppløsningen som velges ikke støttes i annet enn 60 Hz oppdateringsfrekvens (på enkelte maskiner)? Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Det vet jeg ikke, men jeg må likevel ha noe til å endre denne tilbake til det den var når brukeren er ferdig med programmet mitt. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Er det ikke bare å endre på dmDisplayFrequency, som jajajalla sier? Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Det er det nok, jo. Men hvordan? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Endre verdien til DevM før du bruker den i ChangeDisplaySettings. Kan sikkert sette det inn for deg, men da må du poste koden din (La det bli til en vane) Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg tror heller du må kontakte meg på MSN når du vil sette det inn For det er en ganske stor fil, og jeg er ikke helt sikker på hva jeg må gi deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå