Kvammis Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 For sikkerhets skyld ta med denne passive kjøleren fra Zalman. I tilfellet du syntes chipset viften bråker. Kjøler like bra som vifte løsningen, men er helt stille. Det er ikke alltid den kjøler så bra.. ! I mitt tilfelle funket den drittdårlig, og jeg har nå byttet tilbake til den originale kjølern.! Se her Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 CPU vifte: CNPS7700-ALCU 399,-link bytt den ut med den som er i hel kobber. Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Den er forferdelig tung noe som er dumt og dessuten så koster den mer.. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Den er forferdelig tung noe som er dumtog dessuten så koster den mer.. Også er det ikke så stor forskjell på temp heller ! Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg tok og hoppa over den chipset kjøleren jeg Men bråker den vanlige vifta mye? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå