Gå til innhold

I dag skal jeg konfes!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fatter seriøst ikke at folk gidder å konfimere seg på grunn av pengene. Det gjør sikkert 90% av alle som konfirmerer seg.

Lettjente penger det da. :w00t: Også er det jo god mat og kaker og styr, men selve "konfeopplæringen" og greiene i Grieghallen (hvis du tar borgerlig og bor i Bergen) var kjedelig.

Lenke til kommentar
Fatter seriøst ikke at folk gidder å konfimere seg på grunn av pengene. Det gjør sikkert 90% av alle som konfirmerer seg.

Er det mulig å ikke skjønne det da?...masse penger for nesten ingenting...blir det enklere? :p;)

Lenke til kommentar

nei sier du at 90% gjør det på grunn av pengene. det er vel nermere 99,999999% som gjør det. men men... et par timer med presten overlever man. presten vi hadde vær kul uansett....... dame faktisk :thumbup:

moren hennes døde den helgen vi skulle på noe leir greier så den slapp vi :thumbup: og hun var gravid så vi fikk fri en anen helg hvor hun fødte og skulle på noe greier. så var det mye anet som ble avlyst også. faktisk litt over et år siden jeg ble konfirmert nå :p

EDIT: en jævel i klassen fik 80 000 da :D det hadde vært digg. eneste at idioten satt inn pengene på kontoen sin da så han får dem ike før han er 18... da har han ikke noe problemer med en brukbar bil da

Endret av oddis89
Lenke til kommentar
EDIT: en jævel i klassen fik 80 000 da  :D det hadde vært digg. eneste at idioten satt inn pengene på kontoen sin da så han får dem ike før han er 18... da har han ikke noe problemer med en brukbar bil da

Det tror jeg må være en av de mest fornuftige fjortisene jeg har hørt om.

Dere pleier jo å brenne dem på pc/moped/+++ så fort dere får fingra i pengene.

Lenke til kommentar
EDIT: en jævel i klassen fik 80 000 da  :D det hadde vært digg. eneste at idioten satt inn pengene på kontoen sin da så han får dem ike før han er 18... da har han ikke noe problemer med en brukbar bil da

Det tror jeg må være en av de mest fornuftige fjortisene jeg har hørt om.

Dere pleier jo å brenne dem på pc/moped/+++ så fort dere får fingra i pengene.

hehe

jeg hadde nok satt inn mye av det jeg også men jeg hadde ikke satt inn alt. hadde nok tatt ut 10-15 000 til lommepeng, så jeg kunne kjøpe meg noe eg hadde lyst på...

BTW: synes jeg var fornuftig med pengene mine jeg. kjøpte meg pc(brukte 10 000 på den) som jeg har tent mye på. tent inn 10 000 på diverse jobber, disse pengene står på kontoen min..... tener litt penger her og der i månden... sitter å lager delekatalog for honda goldwing nå.

når en har et "liv" som meg så er dette ypperlig arbeid. hehe :p

Lenke til kommentar

I tillegg til de store og flotte pengegavene jeg fikk til konfirmasjonen for vel et år siden (pinsen i fjor tror jeg :hmm: ), hadde jeg også en fin konfirmasjonstid der jeg ble kjent med mange nye personer, samt en fin skitur på Geilo (en helg i bakken), pluss en minnerik konfirmasjonsdag med mye god mat og hyggelig besøk.

Så konfirmasjonen min var ikke bare snakk om penger nei. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...