Roger72 Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Er AVG 7.0 free et fullgodt antivirusprogram? Eller bør jeg skaffe meg norton,norman osv Lenke til kommentar
hjemme_kos Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Er AVG 7.0 free et fullgodt antivirusprogram?Eller bør jeg skaffe meg norton,norman osv avg free 7.0 funker fint for meg ingen virus... og hvist du får noen er det jo bare å formatere da... Lenke til kommentar
Roger72 Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Litt mye arbeid å formatere for hver gang om det skyldest at virusprogrammet ikkegjør jobben sin. Vil jo helst unngå å formatere om jeg ikke må Lenke til kommentar
hjemme_kos Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Litt mye arbeid å formatere for hver gang om det skyldest at virusprogrammet ikkegjør jobben sin.Vil jo helst unngå å formatere om jeg ikke må det gjør jobben sin Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Har ikke prøvd avg 7.0 free, men bruker selv avast, og det er freeware for hjemmebruker. Synes det fungerer flott, og har ikke hatt problemer med det. *trykkleifer* Endret 8. mai 2005 av vembi Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Litt mye arbeid å formatere for hver gang om det skyldest at virusprogrammet ikkegjør jobben sin.Vil jo helst unngå å formatere om jeg ikke må Et virusprogram gjør vel strengt tatt bare jobben sin, hvis den totalt herper maskina di og gjør den ubrukelig etterpå. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Installerte AVG 7.0 Free edition hos tanten og onkelen min og det har gått bra til nå i alle fall. Prøv å styr unna Norton hvis du vil ha noe som koster penger. Nod32 kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå