Firesky Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) tittelen sier jo sitt, hvem har verdens raskeste internett å hvor rask er den?! jeg har hørt pentagon har verdens raskeste, stemmer det? Endret 8. mai 2005 av Firesky Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Mye mulig det. VELDIG mange datamaskiner der, så er jo klart de må ha et hissig nett, om ikke flere nett. Men verdens raskeste er nok på en god del Tb(Tera-bit(Tera = 10^12)) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 http://www.fnqgl.com/nuke/modules.php?name...article&sid=127 Første treff på google :] Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Off topic: Er det rett å spørre kven som har verdas raskaste "internett"? Bør ikkje ordet "tilkobling" inn der ein plass? Trudde det berre fanst eit internett. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Tror Pentagon har en 10gb-tilkobling. Raskeste tilkobling for privatbrukere er i hvert fall delt mellom Gøteborg og Hong Kong, begge steder er det mulighet for å få en 1gb-tilkobling. I Hong Kong gjelder det bare innenfor "bygrensene", though. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Internet2 har greid å sende data fra Japan til Sveits med en hastighet på 7,21 Gb/s om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 hmm 7,21 Gb/s... skulle hatt det, det hadde sikkert hvert "litt" bedre en min 704kbps linje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå