Gå til innhold

Stillegående god strømforsyning til P4NW

Anbefalte innlegg

Er 300W nok for en P4 maskin? Regner med å bruke alle fire IDE-plassene etterhvert. (2 harddisker, 2 cd-rom) Hadde også planer om å overklokke med Asus P4S533. Spørsmålet er: Hvor mye trengs, 300W eller 400W, og har det noe å si hva slags strømforsyning det er, eller holder det med en hvilken som helst "standard" PSU..? (ATX power f.eks.) Blir det noe problem å gjøre den stillegående med en annen vifte, eller MÅ den evt. hylende vifta stå på med hensyn til varmeutvikling... ? Litt mange spørsmål på en gang men..

På forhånd takk til alle de som svarer :smile:

MVH

Audun Løvdahl

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

trenger ikke mer enn 300W tror jeg hvis du ikke skal ha ekstra ide ctrl og voldsomt med kraftige kort... det eneste dumme med enermax er at noen av de har veldig lange kabler som fyller opp et mide kabinett.. er veldig fornøyd med min q-technologies som jeg kjøpte på databutikken.com (men de har den ikke lenger og den har også et annet navn..) Den hadde iallefall fått like bra eller bedre i en test mot enermax...

Lenke til kommentar
Quote:

jonathan skrev (2002-07-12 14:10):

trenger ikke mer enn 300W tror jeg hvis du ikke skal ha ekstra ide ctrl og voldsomt med kraftige kort... det eneste dumme med enermax er at noen av de har veldig lange kabler som fyller opp et mide kabinett.. er veldig fornøyd med min q-technologies som jeg kjøpte på databutikken.com (men de har den ikke lenger og den har også et annet navn..) Den hadde iallefall fått like bra eller bedre i en test mot enermax...

Eg er ikke enig med deg der, Kjøp heller en med mye watt som du kan bruk noen år. Du bør ikke kjøpe mindre enn 350w har du råd kjøper du 420w
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...