havfal Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Hysterisk moro. Dette er helt klart en LOL ja! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Hahaha! Serriøst ass! Også var filmen gjort om til japansk? haha! Aldri sett en film få folk til å grine på den måten. Men var dette et tv-program? hvorfor var det så mange småjenter der? Japser altså... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 *humre* Så "One missed Call" sammen med ei veninne i går. Var ikke langt unna. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 synest ikke one missed call var skummel. men vist du legger ringetonen inn på mobben og den ringer på natten da tror jeg du dør av skrekk Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 Men var dette et tv-program? hvorfor var det så mange småjenter der? Japser altså... Ser ut som at det var eit TV-program, ja. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jenter altså ^^ Jeg tror du også hadde kommet deg ganske fort på beina om det hadde kommet en ut slik Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jenter altså ^^ Jeg tror du også hadde kommet deg ganske fort på beina om det hadde kommet en ut slik ja faktisk tror jeg hadde våknet litt Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 HAHHAHEHAHEHAHE!!!!!! at det går ann Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Går det ann å skrike SÅ FÆLT av en så u-skrekkelig film? Uans, genialt med den personen som kom ut under tv'en Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Var på kino forleden og så The Boogeyman, ikke noe som skremte meg men syntes synd på jentene som satt ved siden av meg, de la seg nesten helt nede på gulvet for å ikke være for redde. Lenke til kommentar
galskab Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 lol jeg ler meg i hel hahahahah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå