Targa_PC Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Skal lage en viftestyring. Fant en god guide til hvordan den skal lages. Men trenger litt hjelp til knotter. I planen til vifte styringen er det en LED pr. kanal. Denne LED hadde jeg tenkt skulle gi lys i skruknottene. Har leita i katalogen til ELFA men finner ingen som passer. Ser for meg at de må lages. Noen som har noen linker til gode løsninger? Endret 7. mai 2005 av Targa_PC Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Kan støpe knotter i limpistol-lim...og støpe ledsa inni det kan gå Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Det var et artigt forslag Ser for meg at eg må bruke plexi, men å lage skruknapp rund, uten dreiebenk, kan bli en tolmodighetsprøve. Endret 9. mai 2005 av Targa_PC Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Det er ikke så vanskelig å bruke plexi faktisk! Lim sammen flere biter som du har kutta med nåenlunde runde med en dremel og slip den helt rund med en dremel og voilà! Så borrer du bare for LED osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå