Gå til innhold

Babes/jenter på lan


Anbefalte innlegg

Hvorfor gidder jenter/babes å komme på datapartyer? De fleste der er jo som regel ubernerder og alle vet at baber holder seg laaangt unna dem. No offence til evt. "dere" som føler dere berørt. ;) Men jeg la merke til da jeg så bilder fra Tg nå sist at der satt det en god del smellekre damer foran pcer. Er damer like ille som oss gutta? Hva gjør de på lan forresten? Cs? Nei tror neppe det. Eller laster de ned de nye feteste spilla? Nei tror neppe det heller. Og orker de seriøst å sitte ved siden av evt. folk som ikke dusjer eller lukter møk? Jaja, gjør ikke meg noe om de er der :love:

 

Hva mener du?

De jeg har sett er kjærester av de såkalte "nerdene".

 

Har ikke sett en nerd på ca 10 år eller noe. Å sitte på en PC har blitt mer enn en nerdeting. Det har blitt mer en trend og en del av moderniseringa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan tippe at trådstarter ikke har vært på stort lan, og ikke innser at mange som drar dit også kan være "vanlige" mennsker og ikke bare en typisk generalisert nerd.

 

Husker ikke talla, men antall gutter som bruker data er skyhøye, og du må ikke være uber-nerd for å dra dit. Ergo - Kjekke gutter = fine damer. Og JA! Det er også mange jenter som bruker data like mye som gutter.

Lenke til kommentar

PC har blitt meir og meir eit allemannseie dei siste åra, og det er ikkje berre folk som driver med data 24\7 som kan ha det hyggelig på LAN (ikkje at eg prøver å påstå at det har vært sånn).

 

PCen finner du stort sett overalt i dagens samfunn, både som underhaldningsmiddel og nytteverktøy. Er nok ein god del jenter som er iherdige brukarar av MSN.

Lenke til kommentar

Tja, jeg har litt av de samme erfaringene som trådstarter.. Jeg kjenner jenter som er babes og som i tillegg er uber pr0 gamere men lan holder de seg likevel langt unna..

 

Finner som regel bare kiosk babes der.. Jenter bør spille mer å gå mer på lan.. :|

Lenke til kommentar
Dagens mest tåpelige tråd?

Men uansett, jeg skal prøve meg på et bar slutnigner her:

-Det finnes jenter som driver med data (Om ikke så mange)

-Det finnes jenter som liker å være emd kjæresten sin

-Det finnes jenter som har forstått at ikke alle som dirver med data har lange tynne armer, null muskel masse og aldri dusjer

-Det finnes jenter som liker å sjekke gutter

-Det finnes jenter som synes det er moro på LAN

-Det finnes jenter som liker å prøve nye ting

 

Og en ting til, angående TG, mange jenter drar dit fr å besøke folk de kjenner. (da tenker jeg mest på jenter fra Hamar, tviler på at så mange drar fra oslo for å si hei).

Det finnes jenter som har forstått at ikke alle som dirver med data har lange tynne armer, null muskel masse og aldri dusjer

 

Dem er det få av på våre kanter!

Variabelen er lik 0, alltid.

(Det går på det å skjønne, ikka akkurat big-brains disse folka)

Lenke til kommentar

jeg vil si at de store LAN'ene (Ala NaIT (1k personer, ikke i nærheten av TG, men stort nok for en by med 19k personer)) er fine plasser å finne bra damer. F. eks kommer det mange i besøkstiden for å sjekke ut forholda, og mange som kommer bare for å værra med på det sosiale. Jeg har mange ganger tapt runder i compoer fordi jeg er mer opptatt med å se på jenta som passerer foran eller bak meg :)

Lenke til kommentar

Dette var bare trist azz...

 

Selv er eg jente, og dette er jo et skritt tilbake på veien mot likestilling... *skuff*

Selv har eg ikke kjæreste... det tar tid til sånt... og den tiden eg har til overs til noe, den bruker eg på CS... ELSKER pc'en min og cs.. :) *min stoore lidenskap*

 

Det er jo faktisk mange jenter som er myyye mer data-interesserte enn enkelte gutter... Har faktisk søkt IKT til neste år...

 

For det fins næmlig jenter som ikke BARE pudrer nesen hele tiden, og tripper rundt i høyhelte skor etter typene sine på LAN...

Viss noen ville definert meg som en data-nerd så hadde eg faktisk blitt VELDIG STOLT azz... ;)

 

Vi er ikke blond heller azz...

Btw..er du 14-tiss eller? :p haha.. *lol*

 

 

 

siden min.. :p ikke alt er helt OK enda... men den er fredeles under update.... ;)

Endret av psychoelin
Lenke til kommentar

Første lanet jeg var på var det en del jenter, tilogmed ei i crewet. Og det kom et par jenter fra skolen for å sjekke hva som foregikk liksom. Har for det meste vært på private lan, men på alle lana jeg har vært på som har vært sånn du betaler for liksom, har det vært endel jenter. Og det at nerder enten er feite eller muskelløse og ikke dusjer er vel en myte. :yes:

Og du trenger heller ikke være nerd for å like å spille eller gå på lan. Tror de fleste gutter liker å spille jeg.

Endret av hba
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...