Gå til innhold

Babes/jenter på lan

Anbefalte innlegg

Hvorfor gidder jenter/babes å komme på datapartyer? De fleste der er jo som regel ubernerder og alle vet at baber holder seg laaangt unna dem. No offence til evt. "dere" som føler dere berørt. ;) Men jeg la merke til da jeg så bilder fra Tg nå sist at der satt det en god del smellekre damer foran pcer. Er damer like ille som oss gutta? Hva gjør de på lan forresten? Cs? Nei tror neppe det. Eller laster de ned de nye feteste spilla? Nei tror neppe det heller. Og orker de seriøst å sitte ved siden av evt. folk som ikke dusjer eller lukter møk? Jaja, gjør ikke meg noe om de er der :love:

Hva mener du?

Endret av NightWolfie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

altså.. dama mi er med på lan, fordi jeg er der..

nå er ikke jeg en sånn gigantisk nerd som lukter 1km unna å sånn som du sikter til. men tar meg fortsatt friheten til å si at denne posten var tåpelig..

damer drar på lan, enten av samme grunn som alle andre, eller for å være med typen sin, eller kanskje finne seg en type..

trur ikke du helt har skjønt det med LAN.. er ikke bare svette nerder på lan serru..

er litt forskjellig folk der.. hvertfall når det er snakk om TG. veit ikke med lan'a du går på :p

---

j0k3r

Lenke til kommentar
Jupp, så dere er der i 5 dager? Men ikke for å være frekk, må bare gå ut ifra hva jeg stilte på første post: er dama di babe?

hmmm.. hu er ikke nerd nei, hvis det var det du mente..

hu har aldri med seg sin egen data på lan..

Endret av j0k3r
Lenke til kommentar

Har det slått deg at det faktisk finnes jenter med samme interesser som gutter óg? Jeg kjenner flere jenter som spiller WoW iherdig (casual gamers), så vel som jenter som er hardbarka linuxbabes som driver med programmering på siden.

Mannsjåvinismen er tydeligvis ikke fullstendig dødd ut.

Lenke til kommentar

De jentene jeg har sett på lan sitter som regel å chatter, eller spiller, mest av det sistnevnte faktisk.

Arrangerte også ett lan her for litt siden, hvor vi var ca 20 stk. 5 av disse var vel jenter, og alle disse jentene spillte, enten det var CS, CoD, Battlefield 1942 osv.. Det var jo litt moro å se da, sjeldent syn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579
huh? :blink: skjønte ikke den jeg :w00t: er litt trøtt se :sleep:

Yeah right, det virker som om du scoper ut et nytt sted for å forsøke å sjekke babes :D

Lenke til kommentar

Hmmm. Hvis jeg hadde vært jente, hadde jo TG vært et fint sted å sjekke hankjønn. Av flere tusen gutter er sansynligheten for at det finnes en håndfull kjekke gutter ganske stor, selv om det er mange nerder der.

Og forresten, venninna mi er ganske fin, men spiller alikavel WoW.

Lenke til kommentar

Dagens mest tåpelige tråd?

Men uansett, jeg skal prøve meg på et bar slutnigner her:

-Det finnes jenter som driver med data (Om ikke så mange)

-Det finnes jenter som liker å være emd kjæresten sin

-Det finnes jenter som har forstått at ikke alle som dirver med data har lange tynne armer, null muskel masse og aldri dusjer

-Det finnes jenter som liker å sjekke gutter

-Det finnes jenter som synes det er moro på LAN

-Det finnes jenter som liker å prøve nye ting

Og en ting til, angående TG, mange jenter drar dit fr å besøke folk de kjenner. (da tenker jeg mest på jenter fra Hamar, tviler på at så mange drar fra oslo for å si hei).

Lenke til kommentar
Er vel ikke alle som følger ditt eksempel på å ikke dusje ?

Frekke s**** f****!! Jeg dusjer hver dag, det samme gjelder på lan. Har bare lagt merke til folk som ikke har vært i nærheten av dusjen der engang.

Endret av NightWolfie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...