Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

[-> Telenor ADSL

Anbefalte innlegg

Heisann.

Lurer på om det er flere som har testet linjene sine der ute. Ved nedlastingstest på http://www.itavisen.no fikk jeg 756kbps i såkallt "score". Jeg ble forbauset og mente at dette måtte jo være feil. Deretter testet jeg i nedlasting fra http://www.itavisen.no (200Mb demo), her lastet jeg ned med konstant 90,3 kbps.

Dette er jo helt nydelig for min del, lurer bare på om det er flere som har merket økning i samme måte som meg?

Har forresten ADSL 704/128kbps Telenor

Nicson :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har dem ikke det ... *hulke* jeg vil ha mine 20% !!! FÅÅÅ !!!

580kbit fra ITAvisen på 704kbit-linja er for dårlig. Men dette er ikke det som irriterer meg mest... er det flere som opplever at nedlastingshastigheten tryne fullstendig om man laster opp med Stjelenor ADSL ? :cry:

Lenke til kommentar
Quote:

ufo skrev (2002-07-12 20:17):

580kbit fra ITAvisen på 704kbit-linja er for dårlig. Men dette er ikke det som irriterer meg mest... er det flere som opplever at nedlastingshastigheten tryne fullstendig om man laster opp med Stjelenor ADSL ?
:cry:

Det spørst hvilken server du laster ned i fra, Normalt ligger eg på 88-95kb og på itavisen 720-750
Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-12 15:39, SofaKingLame skrev:

Jimmy Pop har tydeligvis sterk hangover.

Jeg betaler for 704kb, men er nesten alltid oppe i min 720kbps. Ligger også på 760kbps.

Jeg har aldri vært ute for at Telenor har hatt nedetid, dvs at jeg alltid har klart å logge på...

Jeg har sterk hangover? Vel... Jeg ser ikke problemet. Jeg har større hastighet enn jeg betaler for, og er veldig fornøyd!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-12 20:17, ufo skrev:

580kbit fra ITAvisen på 704kbit-linja er for dårlig. Men dette er ikke det som irriterer meg mest... er det flere som opplever at nedlastingshastigheten tryne fullstendig om man laster opp med Stjelenor ADSL ?
:cry:

At nedlastingshastigheten tryner under opplasting :smile: (PS, nedlasting er ikke opplasting :wink: )...du har jo ADSL..da er jo opplastingshastigheten mye lavere enn nedlasting, 128kb (16kB)...eller 256kb (32kB) på 1024kb hastigheten.

Lenke til kommentar

Det er mange som sier at linjene til Telenor er ustabile og alt det der og til det vil jeg bare si at jeg har aldri hatt problemer med linja mi. Bortsett i fra litt lave hastighet på den gamle 704/128 linja mi hvor jeg hadde 598 på itavisen.

Jeg har noen venner som har NGT og de sitter 3 stk på Charlie linja (1024/512) og har fin ping i CS (ligger stabilt på 40).

Nå har jeg bare prøvd 2stk på min 704/128 linje hvor vi brukte hub og det gikk dårlig hvis en spilte og en annen var på nettet :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...