Dahl Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Heisann! Som vanlig tok jeg en tur innom programmer.no i dag. Denne gangen la jeg merke til noe rart... Det er en annonse for programmer.no på programmer.no! Se vedlegg. Endret 7. mai 2005 av @kd Lenke til kommentar
riktig Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Såkalt "relevant reklame" :!: Tja, bytte den ut med reklame for en søsterside, kanskje? Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hmm..Ja dette har jeg lurt på leeeenge. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hei! Vi bruker ledige reklameplasser til såkalt egenreklame internt i nettverket. For å få til dette, har vi et enkelt oppsett som blir brukt på alle sidene i nettverket når det ikke er noen som annonserer der. Dette oppsettet inneholder alle internannonsene til alle nettsidene i nettverket, og blir sirkulert tilfeldig. Per idag har vi ingen enkel måte å forhindre at våre egne reklamer blir vist på våre egne nettsider. Fenomenet oppstår også på Gamer.no og Amobil.no. Litt uheldig, og kanskje en anelse ueffektivt, men ikke noe å gjøre med det for øyeblikket... mvh., Vegard Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Hva med å legge inn et lite script som forhindrer det? Er vel litt sløs med reklameplass. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hva med å legge inn et lite script som forhindrer det? Er vel litt sløs med reklameplass. Siden vi bruker eit eksternt utvikla reklamesystem, så er det noko vanskelig. Vi har ikkje kildekoden til systemet, og det er ikkje så lett å berre legge inn eit skript for å fikse det... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Nei, da skjønner jeg. Utvikle et eget reklamesystem vil vel bli litt vel tungvint og ressurskrevende, så da får vel vi bare godta det. Endret 19. mai 2005 av @kd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå