Pug Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg har nettopp kjøpt meg et headset m/ mic, men jeg har ikke noe hodetelefon-uttak på høytalerne mine. Så jeg lurer på om det er mulig å spiltte opp lydutgangen ved hjelp av en spilt eller hva det enn kalles? Eller vil kvaliteten bli for dårlig da? Finnes det i det hele tatt mulighet for å dele lyduttaket på hovedkortet mitt i to? Er litt upraktisk å måtte krype bak pc'en hver gang jeg enten vil ha headset eller høytalere koblet til... (Se profil for hvilket HK ol, om det er nødvendig å vite) Lenke til kommentar
trampetromme Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Skal ikke være noe problem det. Regner med at du har ett lydkort med minijack utgang. Clas Ohlson, Elkjøp o.l. har splitter fra en til to minijacks for noen tiere. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Forgrening for stereokontakt til 11,90. Har en selv. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Forgrening for stereokontakt til 11,90. Har en selv. Jepp, akkurat en slik en jeg tenkte på Lydkvaliteten blir vel ikke merkbart dårligere vel? Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Har selv en 3.5 lyd splitter. Lyden ble ikke like god som det bare var 1 tilkoplet. Synes ikke det ble noe god lyd som det blir rett i uten noen splitter. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Har selv en 3.5 lyd splitter. Lyden ble ikke like god som det bare var 1 tilkoplet.Synes ikke det ble noe god lyd som det blir rett i uten noen splitter. Ok... Får kjøpe og teste likevel, 12,- er ikke akkurat så mye penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå