killer81 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 hei du med dårlgie støt dempere..de kan jeg hjelpe deg med vettu..har gjort de mange ganger..så skaff deg dempere på biltema og og ring meg..41673051..så ska æ ordne de for dæ..for dæ. Lenke til kommentar
killer81 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 ok, skal gjøre det.Lurte bare på om forskjellen har mye å si. Om jeg deler dem inn i tre str. 5, 10 og 15 så har esso 5 og 15 , men bilen 10. mitt i mellom. og en ting til, siden bilen min har 2005, blå oblater, betyr det at den gikk kjennom en eukontroll i fjor? evt hvem gjør det billigst? snapp drive...men husk at di finner feil som andre ikke finner da..så vær klar i talen at du har litt peiling...vis ikke blir de dyrt.. Lenke til kommentar
War Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 snapp drive...men husk at di finner feil som andre ikke finner da..så vær klar i talen at du har litt peiling...vis ikke blir de dyrt.. Flere feil de finner, dyrere blir det jo Lenke til kommentar
killer81 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Biltemademperene er gode, men varer ikke så lenge. Men ikke noe galt i å bruke dem. Bilen høres ut som et veldig godt kjøp forresten. Du kan sjekke delepriser hos mekonomen via internett og. Biltemadempere er no dritt! Det surkler og suser hele tiden med dem!! Bråk!! og det knirker når jeg går ut og inn i bilen! Drittdempere! tok du og dro demperen in og ut ett par ganger før du monterte dem da..??viss ikke sjønner jeg at det knirker i demperene dine.. Lenke til kommentar
War Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg tørr ikke levere den til sjekk, tenk om de finne überkrise-feil , så har jeg ingen bil lenger. Jeg tror "clutchen (?) er sliten, den tar på siste mm av utslippet på pedalen . Vanskelig å bytte på volvo? Lenke til kommentar
killer81 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg tørr ikke levere den til sjekk, tenk om de finne überkrise-feil , så har jeg ingen bil lenger. Jeg tror "clutchen (?) er sliten, den tar på siste mm av utslippet på pedalen . Vanskelig å bytte på volvo? tar noen timer ja.. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Pføy.. Min clutch er 23 år gammal, og like god.. Joda, den tar nesten bare mot slutten, men den funker da godt for det.. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 clutch er vel ingen stor feil på eukontroll, skal endel til før de krever at du må skifte den. Dempere er fort gjort å skifte.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå