inSain Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hei. Lurer enkelt å greit på om denne strømforsyningen passer til dette kabinettet? Noen som har tips til andre kabinett/strømforsyninger kan også komme med kommentarer Er i hovedsak ute etter et lett, lite og genialt kabinett (noe som jeg vet igloo er siden jeg allerede har testet det) og en strømforsyning på helst rundt 400w takk for svar Lenke til kommentar
Haii Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Ja, det passer. Går greit det. Strømforsyningen er bra og kabinettet er vel bra (siden du har testet det) Lenke til kommentar
inSain Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 det jeg stusset litt på var at viften til strømforsyningen er på toppen. og det er ikke noe hull i toppen av kabinett.. selvsagt er det ikke 100% tett heller, med det påvirker vel litt på luft-flow'en ? Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Er vel bare sette psu'en slik at viften går nedover i kabinettet? eller lage hull i toppen til den. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 den passer ja... bruk og skjær ut et hull i toppen da vettu Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Viften er ikke i toppen. Bildet er bare slik at du kan se viften... Ikke det, min Mist 500w er snudd slik at den henter luft utenfra i mitt LianLi watercooling kabinett. Hører ikke ett knyst fra psu'en Men da bør du selvsagt ha en vifte i bakkant av kabinettet til å dra ut luft med! Endret 9. mai 2005 av Lasse Ma Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 I hovedsak passer de fleste PSU'er til de fleste kabinetter. men om du har tenkt å "Modde" Pc'en med lys, og annet stasj ville jeg anbefalt en litt kraftigere PSU (500-550w kansje) Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 man trenger kun 500w i ekstreme tilfeler. ``lys`` tar jo ikke strøm i det hele tatt da. det som trekker er hardisker, skjermkort og CPU. alle ATX PSUer passer med alle ATX kabinett. Lenke til kommentar
inSain Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 nei har ikke tenkt å lage noe diskotek inni kabinettet. trenger bare nokk strøm til å drive 2x 250gb, hovedkort, skjermkort cdrom .. å ja.. 2-3 vifter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå