Knopfix Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hei Jeg vurderer sterkt å kjøpe et nytt tastur nå,noen taster er litt trege,mangler en bokstav i ny og ne. Noen som kan anbefale et spesielt som egner seg bra til både spilling og skriving? Ikke trådløst og uten mus.Må si at disse som kan lyse litt blått i mørket er litt kule men det ergnomiske er vel det viktigste. Jeg skal ha noe annet på Komplett så det er en fordel om det kan bestilles derfra. Har ikke sjekket priser men det bør ikke koste skjorta.THX Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Når det gjelder tastatur er det stort sett liten forskjell rent ergonomisk sett. Eneste forskjellen er microsoft sitt "natural", men det er bare for de mest "ekstreme". Er vel gått ut av produksjon nå. Velg altså hvilket du vil, utseende er eneste forsjell (nesten). For ergonomi bør du se på sittestilling, f.eks. bør du ha så stor bordplate at albuene kan hvile på platen. Da unngår du "stresskuldre". En håndleddstøtte er heller ikke å forakte... Lenke til kommentar
Majorp Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg bruker Logitech Ultra X flat, og er særdeles fornøyd med det. Sinnsykt digg i bruk. Det har flate taster som bærbare har, noe som var et krav når jeg skulle ha et nytt. Koster lite oxo, 295,- mener jeg det var. Mvh MajorP Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Noen synes dette bråker mye, hvordan er ditt? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Logitech Ultra X Flat er supert, og for den prisen også Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Noen som har testet ut dette?Synd det er ubekreftet på lager ca 1 mnd til. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 har nettopp fått mitt ultra X tastatur... det er pent å se på, deilig å skrive på.... Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Labtec Standar er et finfint tastatur for 70,-! Deilig å skrive på, og kjempebillig! Ikke noe dilldall Endret 6. juni 2005 av Blackslash Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) *oooops* Endret 7. juni 2005 av Knopfix Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Om du klarer å få tak i dette er du sikret. Det er dyrt. Ikke spesielt pent... MEN, følelsen i tastene er så perfekt at man nesten får LYST til å bare sitte og skrive... Si ifra om du finner en webshop som har det på lager.. Sølte rom & cola i mitt Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 anbefaler ultra X har det selv og er meget godt fornøyd. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Stiller meg bak Logitech UltraX. Eneste ulempen med dette er at det er helt jævlig å skrive på "vanlige" tastatur når du har brukt de deilige flate knappene en stund.. føles helt seigt ut og man blir skikkelig sliten i fingrene.. Rart at ikke flate tastatur har kommet før.. de er jo mye bedre å skrive på.. Og til deg som lurer på om det bråker, så kan det sammenlignes med et tastatur på bærbare.. knappene er mye lavere og mer presise.. derfor kommer det litt mer sånn "knatrelyd", men det plager meg ikke et fnugg.. lyden fra et vanlig er minst like irriterende, bare litt annerledes... (kommer an på hvem som skriver ;p Noen bråker noe helt vanvittig...) Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Henger meg på og anbefaler Logitech UltraX jeg også. Jeg kan ikke skjønne de som mener at det er ubrukelig til spillbruk. Jeg synes det fungerer helt glimrende. Jeg synes ikke det bråker noe spesielt heller,det har bare en litt annen lyd enn "vanlige" tastatur. Endret 7. juni 2005 av Morten K Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 sagt det før, sier det igjen: Ultra X! Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) sagt det før, sier det igjen: Ultra X! Hmm,UltraX høres populær ut,kanskje jeg skulle gå for den Noen som har erfaringer med denne? Endret 7. juni 2005 av Knopfix Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) kjøp hvilke tastatur du vil ha, men HUSK, ikke kjøp Labtech dette er bra til billig pris: http://www.psdata.no/ps.asp?it=109003&mlevel=011503 har det selv, og er kun fornøyd, ingen ulemper. Endret 7. juni 2005 av vegis Lenke til kommentar
Vodkakick Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hmmm... Keytronic er vel i hvert fall kjent for å tåle en del... Har to forskjellige Logitech tastaturer et litt eldre trådløst som er "to-delt" dvs at det er mellomrom mellom, T og Y, G og H, B og N, osv... Det har badet i cola, øl, vann, kaffe, vodka, osv osv... Bare pell ut tastene med en saks, legg de i vasken (med proppen i), ta en stor sprut Lano i henda og vask i vei... Godt som nytt... Så har vi tastaturet som fulgte med i det bluetooth settet til logitech, (ikke di-novo eller hva f*** det heter) men det som ser vanlig ut... Som jeg bruker på "hoved"PC'en.... Det fikk en dråpe vann mellom to taster og døde momentant... Jeg fikk ikke noe nytt av Logitech, og jeg fikk ikke kjøpe tastaturet løst, så jeg måtte kjøpe hele settet på nytt for å få kompatibelt tastatur... (Fikk heldigvis solgt mus/mottager løst) Konklusjon; Det er stor forskjell på kvalitet, også på produkter fra samme produsent... Og (som i dette tilfellet) det dyreste er ikke alltid det beste... Gudd løkk! PS: tror aldri jeg kan kjøpe et flat-tastatur... kan ikke fordra sånne femi-taster når jeg spiller... Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) kjøp hvilke tastatur du vil ha, men HUSK, ikke kjøp Labtech Hvorfor ikke det? Har ikke hatt noen problemer med det tastaturet, og det virker ikke som noen andre har hatt det utifra prisguiden... Synes det er overlegent bedretil å skrive på enn det tastaturet som følger med mx700-pakken! EDIT: Keytronic er også kjempebra tastaturer! Endret 7. juni 2005 av Blackslash Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå