Knopfix Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hei Jeg skal kjøpe skjermkort til en venn som vil overføre sine analoge opptak til PC. Noen som vet om det går ann med dette kortet og hva slags kabler og software trenger han i tillegg for å få til dette?Er det TV grensesnitt jeg skal se på for å vite om et skjermkort har video inn,altså hvis det står video inn i spesifikasjonene så er alt klart? Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Ingen som vet dette,hadde tenkt å bestille i kveld? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Bildet blir ikke så veldig bra på VIVO kort.. Ville anbefale å kjøpe et eget TVkort til det.. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Bildet blir ikke så veldig bra på VIVO kort..Ville anbefale å kjøpe et eget TVkort til det.. Takk for svar.Nå er det så at han trenger et nytt skjermkort pga av spilling også så det hadde vært å foretrekke,blir bildet så veldig mye dårligere? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Har desverre ikke prøvd selv, men har hørt at det ikke blir så veldig bra.. Er sikkert noen som vet mer en meg.. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Har nettopp snakket med en som sier at løsningen med skjermkort er bedre en den med TV kort? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hvis det stemmer må jeg bare beklage å bruke den dårlige unskyldningen, at det kun er ting jeg har hørt.. Hadde vært fint hvis noen andre kunne kommet inn å bekreftet/avkreftet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå