PT Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Mange gutter som var her på kvelden da!biiig.no, Tomat-Ulf, fredrikrb, PT, el-asso, torsk, Lungemannen, P-in-P, Pennywise, Dingot0m Ohh, shit! Fersket! 'Stem onani-partiet for kvotefri onanering' Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 *runkemaster in da house* Spør meg hva som helst, jeg har prøvd alt og jeg liker alt. 1. Stranger: Funker fett 2. Stop and go: Funker fett(ere) 3. Fingern i rumpen: vask før og etter Ellers anbefaler jeg at dere runker til bilder av jenter i klassen, sånn at du får stå når du ser de neste dag på skolen. Det er kult. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 SteffyBoy, bra! Får prøve det! ^^ Lenke til kommentar
r Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Dette gjelder selvfølgelig ikke dere som poster i denne tråden, da Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Ler godt når jeg leser alt her. Hvor er det sykeste stedet dere har runket? Regner med at Steffy har noen gode på lager... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Ler godt når jeg leser alt her. Hvor er det sykeste stedet dere har runket? Regner med at Steffy har noen gode på lager... Han hadde jo en sånn konkuranse på skolen eller noe.... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Poengordningen vi har på skolen: Dassen - 5 poeng Heldagsprøve - 15 poeng I klasserommet på kateteret i friminutt (her gjelder det å bli ferdig før noen ser deg) - 25 Framføring - 45 poeng Kantinen - 55 Lærerværelset - 150 poeng Kontoret til rektor - 250 poeng Lenke til kommentar
ArveTelefsen Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Haha, jeg ler her jeg sitter. :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Hadde nok bare blitt 5 poeng der ja. Vis det hadde blitt poeng i det hele tatt da Lenke til kommentar
r Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Framføring - 45 poeng Hvordan er det egentlig mulig? Er det mens du fremfører eller når noen andre har fremføring? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Lol? Skjedde med gode gamle tenk paa den peneste dama paa skolen og dra skinnet? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Ler godt når jeg leser alt her. Hvor er det sykeste stedet dere har runket? Regner med at Steffy har noen gode på lager... Bussen. Jada jada, det var en lang tur. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Hadde nok blitt mange 5-poengere på meg. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Hadde nok blitt mange 5-poengere på meg. Vis det er hjemme så har jeg mange poeng Lenke til kommentar
Togo Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Hadde nok blitt mange 5-poengere på meg. Jammen faen? Du maatte ha kommet over verdens beste dame og faatt en trang ulik noen annen for aa gjoere det? Eller bare litt youthful spiritism? Endret 8. mai 2005 av HeavenHell Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Angående rare steder, så kan jeg jo nevne: Dassen på et fly, toppen av Galdhøpiggen (fyttihelvete det var kaldt), venterom på en spansk flyplass (5-6 andre der), bussen, dassen på skolen, i setet på et lokaltog, osv. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Becky: Man har hånden i lommen og bevegen den fram og tilbake. Det gjelder å få det til å virke som en naturlig bevegelse. Det sykeste stedet? Hm.. Rommet til en jente mens hun var i dusjen. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Becky: Man har hånden i lommen og bevegen den fram og tilbake. Det gjelder å få det til å virke som en naturlig bevegelse. Det sykeste stedet? Hm.. Rommet til en jente mens hun var i dusjen. Definitivt 500 poeng! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Ler godt når jeg leser alt her. Hvor er det sykeste stedet dere har runket? Regner med at Steffy har noen gode på lager... Som sagt i en annen tråd en gang så må nok det bli på bussen... r: #1 Har aldri blitt spurt "ubehagelige" spørsmål og hadde ikke brydd meg hvis jeg hadde blitt det heller... #2 Har ikke søsken #3 Hvis folk vil vite noe så får de vite det! Jeg har inngen hemninger! #4 Seff tørker man! #5 Gjort, gjort og gjort : #6 Seff vasker man hendene og onanerer man om morgenen eller kvelden skal man ikke se bort ifra at det blir en dusj heller :;: #7 Det tror jeg har liggenden her på forumet et sted... #8 Har runket sammen med kompis og bryr meg katta om noen (som kjenner meg) finner det ut... #9 Det hadde ikke vært dumt å prøve #10 PØH!! Har blitt ferska så mange ganger at jeg bryr meg ikke om det lengre heller Who is the master bator here Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg