P-in-P Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Å stoppe sæden skal man være forsiktig med. Hvis selve sædkanalen blokkeres kan det oppstå stort trykk og gjøre temmelig vondt. Vet, men Pleasure-in-Pain vet du Lenke til kommentar
riktig Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Å stoppe sæden skal man være forsiktig med. Hvis selve sædkanalen blokkeres kan det oppstå stort trykk og gjøre temmelig vondt. Vet, men Pleasure-in-Pain vet du Så det er meningen med nicket ja Lenke til kommentar
Laman Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 haha det hadde vert litt moro om babethreaden hadde blitt fylt opp av folk nå! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 haha det hadde vert litt moro om babethreaden hadde blitt fylt opp av folk nå! Lenke til kommentar
ArveTelefsen Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hvorfor runke til statisk, når du kan runke til dynamisk? ! Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Bare så dere er advart; ingen bilder og hold dere til emnet ! Edit: Og husk at samleie bare er en avansert form for onani. Endret 7. mai 2005 av el-asso Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Haha, genialt! *Sende linken til denne tråden til alle som er pålogget på MSN* Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Hvorfor runke til statisk, når du kan runke til dynamisk? ! Denne der kjøper jeg, Edit: nattens beste.... :!: Endret 7. mai 2005 av jarmo Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Og husk at samleie bare er en avansert form for onani. Da er det på tide å bytte ut madamen, ja... Endret 7. mai 2005 av jarmo Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 hahahhaha ! Morsomt ! Særlig på en lørdags kveld ! Husk gutter, vask penis hode etter onanering, ellers vil glans få brann sår. Sæd er veldig sterkt. Hvis du spruter i en munn, etter hvert vil tenna råtna opp fordi spermen er så utrolig sterk. Vagina "saft" er enda sterkere. Den dreper spermen. Vask glans etter runk, ellers så får du sår. Jo mer opphisset, jo mer kommer det, og jo bedre blir det. Stram penis nedover når det kommer, så vil du ungå sprut på vegge. Dytt fingeren i rumpa hvis du er kinki og liker gutter. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 hahahhaha ! Morsomt ! Særlig på en lørdags kveld ! Husk gutter, vask penis hode etter onanering, ellers vil glans få brann sår. Sæd er veldig sterkt. Hvis du spruter i en munn, etter hvert vil tenna råtna opp fordi spermen er så utrolig sterk. Vagina "saft" er enda sterkere. Den dreper spermen. Vask glans etter runk, ellers så får du sår. Jo mer opphisset, jo mer kommer det, og jo bedre blir det. Stram penis nedover når det kommer, så vil du ungå sprut på vegge. Dytt fingeren i rumpa hvis du er kinki og liker gutter. Jævli bra Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 hahahhaha ! Morsomt ! Særlig på en lørdags kveld ! Husk gutter, vask penis hode etter onanering, ellers vil glans få brann sår. Sæd er veldig sterkt. Hvis du spruter i en munn, etter hvert vil tenna råtna opp fordi spermen er så utrolig sterk. Vagina "saft" er enda sterkere. Den dreper spermen. Vask glans etter runk, ellers så får du sår. Jo mer opphisset, jo mer kommer det, og jo bedre blir det. Stram penis nedover når det kommer, så vil du ungå sprut på vegge. Dytt fingeren i rumpa hvis du er kinki og liker gutter. Tror jeg skal begynne å vaske Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Akkurat nå tok jeg ull sokken over penis mens jeg... kom.. Bare så alle vet - det funker fett. Bare ikke ta i bånn på sokken. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Aldri prøvd ut, tror det er halvveis kødd, men: sitt på hånden så blodet ikke kommer inn, du bli helt nummen og kan ikke føle mer... Så runker du, det vil nå føles som om en annen person gjør det! :!: :!: :!: Jeg kan bekrefte at det fungerer. also known as «the Stranger» fra «Gone in 60 Seconds».. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Aldri prøvd ut, tror det er halvveis kødd, men: sitt på hånden så blodet ikke kommer inn, du bli helt nummen og kan ikke føle mer... Så runker du, det vil nå føles som om en annen person gjør det! :!: :!: :!: Jeg kan bekrefte at det fungerer. also known as «the Stranger» fra «Gone in 6 Seconds».. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Ikke lurt å stoppe før det går for deg. Kan oppnå den såkalte "blue balls"-effekten. Ikke deilig det, au. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Goophy, kan du beskrive følelsen ? er det sånn at det er krampe i pungen ? Isåfal har jeg det, enorm kløe og noen ganger, ganske sjelden "kramper" i pungen - DET er vondt Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Ikke lurt å stoppe før det går for deg.Kan oppnå den såkalte "blue balls"-effekten. Ikke deilig det, au. Hva Fortell! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg