Gå til innhold

hvor varm er circa den cpuen her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Tja... snakker vi om idle? Full load.. som i Prime95? PC'n stående i ei nedkjølt kjellerbod?

Mange spørsmål.. ingen svar... :)

Se her.. så kan du få en indikasjon..

Regn med 25grader *over* omgivelsestemp ved full belastning *i beste fall*.. Omgivelsestemp. er temperatur *inne* i kassa.. "inlet air temp" for kjøler.

Du skjønner da sikkert at de som snakker om "45 grader på full load asså!!" med luftkjøling trolig sitter ute i snøen med PC'n..

Normal temp med en god kjøler på en P4E er ca. 55-60 grader (da er "inlet temp" rundt 25-30). Dette er under full belastning over en gitt tid..

Lenke til kommentar
Tja... snakker vi om idle? Full load.. som i Prime95? PC'n stående i ei nedkjølt kjellerbod?

Mange spørsmål.. ingen svar... :)

Se her.. så kan du få en indikasjon..

Regn med 25grader *over* omgivelsestemp ved full belastning *i beste fall*.. Omgivelsestemp. er temperatur *inne* i kassa.. "inlet air temp" for kjøler.

Du skjønner da sikkert at de som snakker om "45 grader på full load asså!!" med luftkjøling trolig sitter ute i snøen med PC'n..

Normal temp med en god kjøler på en P4E er ca. 55-60 grader (da er "inlet temp" rundt 25-30). Dette er under full belastning over en gitt tid..

Høres veldig riktig ut. Jeg bruker en prescott på samme hastighet (550) og dine "prognoser" treffer 100% på mine erfaringer. Se min profil for ytterligere info om mitt oppsett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...