xtrail2 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Hei. Ønsker litt hjelp til valg av vannkjøling da jeg ikke har peiling på dette. Har sett på Zalman med Denne til skjermkortet (Ati x800xl) og jeg lurer på om den ene delen som er med til skjermkort kjøleren kan brukes til Chippsett kjøler.(Har MSI K8N SLI PLATINUM AMD64-939). Ser at Zalman anbefaler og bare bruke aluminium, men det er vanskelig og finne kjøler i aluminium til chippsettet. Har også sett på Mist settet, men ser at her må jeg ha vifter og da er det vel ikke lydløst eller? Er det noen som vil anbefale noen av de settene og hva gjør det ene bedre enn det andre.(Fordeler og bakdeler) Vil ha maskinen min så stille som mulig. Det må vere vannkjøling til VGA Chipsett og CPU- Senere til HD. Takker på forhond for alle svar.. Endret 7. mai 2005 av xtrail2 Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Flyttes frs tilbakemelding om hw til vannkjøling Lenke til kommentar
xtrail2 Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Det var ikke mange svar og få her nei. Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Har erfaring med Reseratoren til Zalman. Som du sier så er det umulig(?) å finne chipset-kjølere i aluminium. Skal du ha den minst av de blokke på NB, så må du nok lage festanordningene selv. Jeg fixet det til med noen springfjærer og litt annet metall-skarp jeg hadde liggende.. Har du planer om å kjøle HDD'ene så anbefaler jeg deg å se etter litt strerkere pumper enn den som følger settet. mvh r. Lenke til kommentar
xtrail2 Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Takker for raskt og greit svar. Da blir det sikkert et Zalman sett på meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå