kjelle392 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hei Har noen merkelige problemer her... Kommer hverken ut med FTP eller kan sende epost. ping localhost og til den andre maskina på lokalnettet går bra, men ping til eksterne servere får timeout. Surfing går greit. Hva i all verden kan være galt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Har du noen brannmur som står og blokkerer for slikt da? Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Har du noen brannmur som står og blokkerer for slikt da? Det kan tyde på det, men ingen skal kunne sperre for det "sånn over natta". Har sjekket WinXP's og routerens Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Har du satt riktig "Default gateway"? Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Fant ut at om jeg slo på "Show hidden devices" under Device Manager, dukket det opp noe som het rxp. Denne var markert med et gult utropstegn foran... Har dette noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Har du satt riktig "Default gateway"? Ja denne er korrekt satt. Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Noen som har peil? Kan surfe som normalt, men om jeg f.eks. prøver å pinge adressen jeg surfer på, så går det ikke. RART! Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Noen som har peil? Kan surfe som normalt, men om jeg f.eks. prøver å pinge adressen jeg surfer på, så går det ikke. RART! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Noen som har peil? Du har ikke fått begrenset ditt abonnement pga virus o.l? Ta kontakt med ISP og sjekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå