Gå til innhold

IDE til "mod" av tastatur (spilleliste mod)

Anbefalte innlegg

Har fått en ide :w00t:

(Er ikke sikker på om denne posten hører til her da.. men men)

Det er sikkert mange som sitter å spiller.. og hører på musikk samtidig...

Og hvor irriterende er det ikke å bare kunne spole frem og tilbake uten å kunne se hvilke sang man skifter til... sånn som meg.. som bruker iTunes.. og spiller fra musikk bibloteket... har jo godt over 1000 sanger.. og mange a de er dårlige :p..

Da hadde det vært kjekt å hatt en spilleliste på en egen skjerm/display så man slapp å minimere spillet hvis man måtte spole langt...

Så da kom jeg til å tenke på...

Har tittet en del i mange Worklogger, og fant ut at det er mange som er gode med elektronikk her... så da tengte jeg å dele min ide!!

Lage et display på siden av tastaturet, samt "piler el. så det blir enkelt å bla på denne spillelisten.. og selvfølgelig... den må jo ha play/stop/pause, spole og volumfunsjoner..

Jeg har desverre ikke nokk kunnskaper til å lage denne... (må sikkert lage et program, samt lage et kretskort som kan gi informasjon til displayet.. men jeg vil dele min ide!!

Håper på innlegg og "tips" på hva som må gjøres annerledes, for at det skal bli mulig, eller om det er noe det mangler eller...

Gi gjerne andre tips til meg, hvis noen har løst problemet mitt på andre måter :p

Hrisebro

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God ide.. Men jeg har også et forslag, som sikkert er likså bra:

Kjøp en Ipod... ;)

Nei da, men seriøst: Det var veldig lurt.. :D Skulle ønske jeg hadde peiling på elektronikk, for da skulle jeg ha prøvd dette.. Jeg sliter egentlig med det samme musikkproblemet når jeg spiller.. ;)

Lenke til kommentar
God ide.. Men jeg har også et forslag, som sikkert er likså bra:

Kjøp en Ipod... ;)

Nei da, men seriøst: Det var veldig lurt.. :D Skulle ønske jeg hadde peiling på elektronikk, for da skulle jeg ha prøvd dette.. Jeg sliter egentlig med det samme musikkproblemet når jeg spiller.. ;)

HEHE.... like enkelt.. men ikke like morro... for de som lager den alså.... bare synd jeg ikke kan nokk til å lage den :cry:

Dere får lage en worklogg hvis dere starter, og legg inn linken her!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...