b-urn Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hei, Lurte på å kjøpe meg en ny rimelig bærbar. Tenkte litt på denne: Asus A6U Siden det var litt lite minne, tenkte jeg å putte i litt mer RAM. Spørsmålet er om det går greit å installere en 512MB brikke ( sammen med 256MB som følger med ) , eller om det det må to og to like brikker i? Teit spørsmål kanskje, men bedre føre var... Lenke til kommentar
sthomas Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Hei, Lurte på å kjøpe meg en ny rimelig bærbar. Tenkte litt på denne: Asus A6U Siden det var litt lite minne, tenkte jeg å putte i litt mer RAM. Spørsmålet er om det går greit å installere en 512MB brikke ( sammen med 256MB som følger med ) , eller om det det må to og to like brikker i? Teit spørsmål kanskje, men bedre føre var... hadde ikke kjøpt den! se på denne HP Pavilion dv4016 kjøp den feks på komplett.no har sett hp Pavilion dv4016 i butikk den ser veldig fin ut Endret 7. mai 2005 av sthomas Lenke til kommentar
jornln Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Siden det var litt lite minne, tenkte jeg å putte i litt mer RAM.Spørsmålet er om det går greit å installere en 512MB brikke ( sammen med 256MB som følger med ) , eller om det det må to og to like brikker i? Går fint å installere 512MB ekstra i tillegg til de 256MB som e der fra før Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Tusen takk for svar. Mja... HPen så jo egentlig ikke så dum ut. Godt utstyrt. Stusser litt over batterilevetiden men... To timer (reelt) mot 4timer ( i følge spek) på Asus A6U. Tror jeg må i tenkeboksen igjen.. Lenke til kommentar
sthomas Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Tusen takk for svar. Mja... HPen så jo egentlig ikke så dum ut. Godt utstyrt. Stusser litt over batterilevetiden men... To timer (reelt) mot 4timer ( i følge spek) på Asus A6U. Tror jeg må i tenkeboksen igjen.. jeg skal love deg asus ikke har mer en 2-3 timer bateritid heller... bare prudusenten som "skryter" :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå