Lapette Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Trenger litt tilbakemelding på dette bildet, fikk ikke mye på foto.no så prøver her Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Kult bilde, bra farger i bakgrunnen Lenke til kommentar
engekri Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Tøft bilde! Jeg liker denne typen bilde, jeg tenker på mørke bilder med intense farger. Bra jobbet! Er fargeoppsettet/fargekompneringen laget i Photoshop eller er det slik ifra kameraet? Tingen er at hvis du gidder hadde det vært lærerikt for meg hvis du skrev hvordan du hadde laget det Motivkomponeringen er grei, men jeg ville hatt bamsen littegranne lenger mot center av bilde, ikke mye. Den havnet litt for mye på sidelinjen slik den står nå. Endret 7. mai 2005 av engekri Lenke til kommentar
Rincewind76 Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Flott tittel (jeg var sikker på at det var en skrivefeil)! Gode farger og en fin bakgrunnsuskarphet, men det irriterer meg at øyet til bamsen(og halve hodet) er bak gjerdet. Er det meningen? Ellers blir jeg vel usikker på om bildet gir meg noe, uttrykker det noe? Hvorfor en liten bamse i et gjerde? Hvis poenget var at jeg skulle undre meg over det, så er målet nådd. Hvis det hadde en annen betydning har ihvertfall ikke jeg skjønt det. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 hihi, takk takk engekri: Jeg har jobbet med fargene i photoshop ja, prøv deg frem med contrast, saturation og curves, er hovedsakelig ikke så mye mer enn det! Flott at det fikk folk til å tenke, liksom det som var meningen. Budskap har jeg vel kanskje ikke tenkt så mye på ennå Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Fin tittel kunne vært gjenglemt eller noe sånt. Sikker mange som har følt seg som han der iblant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå