Strategery Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hvordan kan jeg legge en DVD inn på PC'en min? Noen som har en enkel og grei guide om hvordan man gjør dette. Jeg skal altså legge inn en DVD plate på PC'en slik at jeg kan se den uten å ha DVD'en i DVD-rom'en. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Du kan prøve å kopiere hele VIDEO_TS-katalogen, og spille av VOB-filen(e). Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Så lett var det ikke. Det kommer en error om noe, og så stopper hele greia. Noen som kan anbefale et prog. som gjør dette? Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 For kopiering av hele dvd uten endring, brukes DVD decrypter. For innlegging av "krympet" utgave, slik at den senere kan få plass på en dvd (4,7gB), brukes DVD shrink. Begge deler er freeware (gratis) Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Har kopier en film nå, men hva skal jeg bruke for å spille av filmen? Kan jeg legge alle filene sammen og gjøre det til en film, slik at jeg kan se filmen uten å skifte fil hele tiden? Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Du bruker Media Player Classic eller om du vil en hel pakke med "alle" codec og avspillere K-Lite Codec Pack... Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Hvordan samle alle filene til en stor fil, så jeg kan se alt på en gang. Endret 8. mai 2005 av Mr. Freeman Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Med media player classic (altså IKKE microsoft sin), velger du åpne/fil, klikker deg fram til rett mappe (du legger for ordens skyld en mappe pr film) og velger åpne "*.*" - dvs ingen bestemt film. Da er det dvd-avspilling fra harddisken din... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå