terte Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Noen som vet om det fremdeles er mulig å kjøpe den , den fra i vinter med Pentium -prosessor til ca. 9000.-? (jeg bor i Bergen) Lenke til kommentar
Blod Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 vet de har den på Slitu (østfold) der har de satt den ned til 7990,- ikke at det hjelper deg noe... Lenke til kommentar
jaden Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 De har ett par igjen på Coop Prix i Vadmyra. Den ligger i loodefjord, omtrent 8 min fra Bergen sentrum, men hvorfor akkurat den pcen? Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Mener å huske at det sto noen fremme på COOP på lagunen for en uke siden. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Det står 5-6 stykker på Sartor Senter, Sotra. Den er foresten også satt ned til 7990 kr. Det er 15 kjøring fra Sentrum. Lenke til kommentar
terte Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 De har ett par igjen på Coop Prix i Vadmyra. Den ligger i loodefjord, omtrent 8 min fra Bergen sentrum, men hvorfor akkurat den pcen? Nei hvorfor akkurat den ja , tenkte pga at den skal brukes til videoredigering og billedbehandling hovedsaklig (og da skal jo intel være bra), og at man får med mye ekstra, trådløst tastatur, tv-kort, fjernkontroll etc. Har egentlig lyst å kjøpe denne: (men velge 3500+ prosessor) http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10096 og heller få en pc i hus , istedetfor å bruke tiden på å bestemme meg for hvilken.... har du noe bedre alternativ er jeg åpen for det kommer det ny din side pc fra komplett snart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå