Flurry Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hejsann ! Jeg ønsker respons på en av de nye layoutene som kommer til Annaxia.net. Det vil komme 4 nye (hvis jeg regner med denne), og jeg har en fra før av. Altså vil det bli hele 5 forskjellige layouter på Annaxia.net. Men til saken. Jeg har valgt å kalle denne layouten for 'Personlig', enkelt og greit fordi jeg føler at slike layouter liker jeg best. Det er kun et bilde foreløpig. URL: http://annaxia.net/personlig.jpg På forhånd takk ! Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Forbedringspotensiale: - For liten skrift i meny til høyre - Bruk kun store bokstaver i meny over header - Små bokstaver i underoverskriften (Skrevet av...) - For høye bokstaver i "Navigasjon"-overskriften - Tilsvarende i "Overskrift"-overskriften, kanskje større skrift men ikke fet? - Litt standard effekt på "annexia.net" i header (tenker på speilbildet) - Hvis du har lyst til å lage noe skikkelig harry, finn frem flash og lag en hover på de vertikale strekene i header. Noe alla en ring som brer seg når du holder musa over :-D Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Nå har jeg endret en del . Jeg har blandt annet: - Fått mye mer farger - Byttet hoved font fra Tahoma til Arial - Laget en litt mer spennende sidebar(navigasjon, meny) - Fått inn en pixelfont i menyoverskriftene (som skal embedes) - Fått det til slik at det ikke ser så trangt ut - Forstørret overskriftene, gjordt den litt bedre Ja, og litt til. Hva synes dere ? URL: http://annaxia.net/personlig.jpg Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Å bumpe en tråd hjelper ingen. Bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jo, det hjalp trådstarter. Jeg svarer nemlig. Bedre! Hoveren - skal den bli blå? Synes også du skal høyrestille hele menyen og ikke bare overskriftene. Blir veldig hoppende og springende. :-) Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 er ikke noe stor fan av dotted underline. Ellers ser det pent ut. Ville kansje fadet det speilbildet enda litt mer ut... Litt vanskelig å se når man ikke får hele bildet da, tror det blir veldig pent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå