embark Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Lurer faktisk jeg også på. Har aldri egentlig tenkt over det. M'en står sikkert for Microsoft. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) MSN (or Microsoft Network) is an internet service provider and web portal (initially meant to be a parallel net to the Internet) created by Microsoft on August 24, 1995, coinciding with the release of Windows 95. The MSN moniker has since been extended to Microsoft's Hotmail webmail service and the MSN Messenger instant messaging client, as well as other Microsoft-branded websites. With 9 million subscribers, MSN is the second largest internet service provider in the United States behind Time Warner's America Online service with 26.5 million. MSN.com is now the #2 most visited English website on the internet, behind #1 competitor Yahoo!'s Yahoo.com, due in no small part to the page being the default home page for the Internet Explorer web browser. Recently the word "MSN" has come to be synonymous with "MSN Messenger" in internet slang. I.E people use phrases like: "I'll send it to you on MSN" "To use MSN Messenger, the users must have a Microsoft .NET Passport. Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/MSN Endret 7. mai 2005 av B|Real Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Shahab: MNM? Får meg til å tenke på M&M.. EDIT: Om det var MSN Messenger du mente så forstår jeg... Endret 7. mai 2005 av svamp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå