Gå til innhold

Hvor mye casemods for 1000 kroner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kjøp deg laser leds og et vindu, så trenger du egentlig ikke mer hvis du har dremel.. kjøp deg brytere, osv på elfa..

kjøp plexiglass hos en glassmester eller.no.. d er mye billigere enn hos f.eks microplex.. lister får du vel samme stedet, men jeg anbefaler å enten ikke bruke lister i d hele tatt(ved hjelp av dremel) eller kutte til gummien som går rundt ledninger.. du finner sikkert noen ubrukelige stupmer rund omkring i leiligheten/huset ditt! :smile:

btw. dremel ruler!! :smile:

btw2. p4 er best, men enda bedre med rdram!! :wink:

[ Denne Melding var redigert av: fy_pokker på 2002-07-11 22:34 ]

Lenke til kommentar

ditte her jor ej for ca 900kr:

-plexiglass

-2pk me 5 stk armerte kutteskiver for dremel

-3 sprybokser med lakk(1 va unødvendig, ej hoppa over grunniga, det angra ejpå no.. den fluoriserende malinga ligger i biter på teppe mitt=( )

-1stk kald katode blacklight

-pussepapir

-bryter

Hilsen Kim A Sund

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-11 21:48, [email protected] skrev:

Jeg lurer på hvor mye casemods jeg kan få på mittt lilla Chieftec for 1000 kroner?

Hvorfor ikke være litt kreativ? casemods er ikke noe du kjøper. Det er noe du gjør.

Har du sett Elling? Da lager Kjell Bjarne et hus av fyrstikkker. Hvorfor ikke lime fyrstikker på kassa og lage et tak? Ville jo sett litt kult ut da.

En annen ting du kan gjøre er å kle maskina i gamle HW deler.

Eller hva med å kutte litt i sida på kassa og så feste et (ferdiglagt)puslespill der? Måtte jo blitt et kult motiv. Tar du puslespill på den ene sida, så kan du lage et vindu som ser ut som en brikke på den andre. Lager du noen blowholes så har du ei stilig kasse.

Vær kreativ. Gjør hvertfall noe mer en paintjob+plexi+neon :smile: Trenger egentlig ikke være mye. Bare 1 ting som ikke er gjort 1000 ganger før.

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-07-12 21:21 ]

Lenke til kommentar

Jeg skal ha meg plexi glass, spraye på en coca cola logo, feste plexiglasset med hengsler og magnet(er magnet smart å ha i nærheten av en data?) og få på en tynn klokke på toppen eller foran. Fantasien som teller...

Også må du ikke glemme vifter!

Lenke til kommentar

Har en følelse av at dette emnet plutselig utviklet seg til å dreie seg om hva alle andre har lyst/planlegger å gjøre! :smile: Menmen, du får mye casemods til 100,- hvis du planlegger kjøpet nøye...(med tanke på hvor det er billigst, frakt, nytt/brukt osv.)

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-15 10:42, oceana skrev:

kunne ikke sagt det bedre selv Leipsland :smile:

navnebror :razz:

casemods går jo ut på å modde , og pr definisjon skal du jo gjøre noe selv, ikke kjøpe alt ferdig
:grin:

kreativitet er tingen

Kreativitet er berre lækert. Men og lage noe selv, som ingen andre har gjort før, bare for og kunne si det, blir for dumt. Hjelper jo lite hvis du har 1:10000000 case, hvis den er stygg som F*** og er en fare for både deg selv og andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...