erlend92 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hei! Ja... Jeg har altså mista paint. kan ikke finne det noe sted! kan noen hjelpe meg å finne det eventuelt å instalere på nytt? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Rart du spør siden du har "Google it" i signaturen. Men uansett: kontrollpanelet -> legg til fjern programmer -> Legg til Windows komponenter. Finn fram til Tilbehør og hak av paint. Velg OK. Du trenger Windows cd'en for å fortsette. Lenke til kommentar
erlend92 Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg vet det! Men jeg hadde veldig dårlig tid... Tusen takk fant det ut! Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Rart du spør siden du har "Google it" i signaturen. hehe. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 ...og BSD-djevelen som avatar... Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Nå er det streng tatt minst like raskt å google noe så .. uhm.. som å komme med en post her for å så vente å se om noen i det hele tatt gidder svare. ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå