Dragon Hunter Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Planlegger å bruke en forbedret versjon av den siste 3D modellen jeg laget i PC-spillet jeg holder på med, tilbakemeldinger ønskes. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Selvlagd Pc-spill? Kult! Figuren var veldig hakkete. Og andre steder ser det ut som at det har skjedd noen uhell med blur. Men fin ide da. Kanskje blande inn flere farger, brunt, for å få et mer røft utseende. Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 1: hvilket program bruker du?? 2: hva er polygon-count på den der? hehe figuren i og for seg er ikke så ille! men som "venn" sa, så er den hakkete! jeg er fulstendig klar over at du skal putte den inn i et spill og derfor bla bla bla! derfor jeg lurer på poly-counten da serru! Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 1: hvilket program bruker du??2: hva er polygon-count på den der? hehe figuren i og for seg er ikke så ille! men som "venn" sa, så er den hakkete! jeg er fulstendig klar over at du skal putte den inn i et spill og derfor bla bla bla! derfor jeg lurer på poly-counten da serru! 1.) Bruker 3D Studio Max 4.2 2.)Antall vertices (stavet riktig?) ligger på rett over 10000. Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 ok! du burde prøve å oppgradere til 5! det er vist oppgraderingen med flest forbedringer! (trur jeg i allefall) bruker forresten 7 jeg! 10.000 er jo veldig bra da! Men jeg trur du burde gjør noe med de armene eller hva det er for noe! for fingrene (hvis jeg tolker figuren riktig) var bare stygge! du har ikke lyst til å legge ut no info om dette spillet i samme slengen a? Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 1. 4.2 er kanskje litt gammelt..... 2. Er ikke helt sikker nå. Men etter det jeg vet så er 10000 veldig mye for et spill. skal jo helst være rundt 1000-2000? (mulig det er antal polygons eller no sånt) Lenke til kommentar
jingt Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Syns ikke teksturen var helt god heller. Hadde satsa på et mer "rent" utseende. En farge med shader o.l. Ikke masse "støy" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå