Gå til innhold

Norske omtaler av Guildwars er ute!


Anbefalte innlegg

ITAvisen: http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1306094

 

og DinSide : http://www.dinside.no/php/art.php?id=213607

 

Begge har gitt Guildwars terningkast 6.

 

Jeg har spilt Guildwars Beta, og likte det ikke noe særlig da.. Har spilt mye WOW, men kjøpte Guildwars på nettet i går. Har ikke spilt så mye enda, men jeg må si det som imponerer meg er teleport. Det er fryktelig kjedelig å måtte gå i en halvtime for å nå quest i WOW. Dette slipper man i Guildwars. :yes:

Føler meg ikke helt hjemme i GuildWars enda.. Må nok offre mer tid før jeg kan uttale meg mer om dette spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

guild wars er eit veldig bra spel. no har eg bare spelt betaversjonen (e3 beta, og ein i haust), men eg likte det eg såg. har tenkt å kjøpe fullversjonen, men eg tørr ikkje gjere det før etter at eg er ferdig med alle eksamenane.

Lenke til kommentar
Det gjør du lurt i! vis du først begyner er det vansklig å slutte :yes:

Tja, eller du kan se på det som karakterbyggende (nei, ikke skolekarakterer)...

 

Har eksamen på mandag, og tilater meg kun å spille sent om kvelden... Det er veldig vanskelig, men fungerer... Og det gjør det desto morsommerer når jeg får spilt :)

Lenke til kommentar
til tråd starter :)

 

Hvor på nettet kjøpte du Guild Wars?? Kjøpte du den slik du kunne bare laste ned spillet og spille den eller kjøpte du den i fysisk form hehe.. Har sett litt rundt og søkt på google men fant ingen ting gitt...

Hvis du laster ned spillet (du finner klienten her) så vil du få muligheten til å kjøpe en key når du lager en ny konto...

Lenke til kommentar
til tråd starter :)

 

Hvor på nettet kjøpte du Guild Wars?? Kjøpte du den slik du kunne bare laste ned spillet og spille den eller kjøpte du den i fysisk form hehe.. Har sett litt rundt og søkt på google men fant ingen ting gitt...

Hvis du laster ned spillet (du finner klienten her) så vil du få muligheten til å kjøpe en key når du lager en ny konto...

Stemmer! Jeg lastet ned clienten fra GuildWars offisielle sider. Kjøpte key fra www.plaync.com. :yes:

Lenke til kommentar

Syns ikke Guild Wars kan sammenlignes med noen MMORPGS pga at verdenen ikke er interaktiv med mange spillere samtidig. Det har du kun i byene og ikke i verdenen utenom. Tvert du går utenfor byen så lages det din egen versjon av området så du må invite folk for å bevege deg utenfor og igjen da kan du ikke møte andre teams igjen.

 

Så Guild Wars er litt merkelig egentlig. Det er litt mmorpg men mangler det helt vesentlige som gjør det morsomt. Det ligner en del på Everquest 2 utenom den ekstremt gode grafikken og animasjonene. Men i EQ2 kan du være interaktiv med alle spillerne rundt hele verdenen i motsetning til GW.

 

Det er ikke uten grunn at Guild Wars ikke har månedsbetaling.

Det burde være logisk tankegang for de fleste >_<

Endret av Tahiro
Lenke til kommentar

Guild wars er et veldig bra alternativ til de som ikke gidder månedsavgift. En hundrelapp i måneden er ikke så mye sånt sett, men jeg får meg bare ikke til å betale faste månedsavgifter for et spill. Det blir for drøyt uansett.

 

Derfor bestilte jeg Guild wars. Det er da uansett verdt de 200 kronene det kosta for min del.

Lenke til kommentar
Hvis du spiller det lå oss si 5 år da, siden du blir hekta. er det verdt og ha betalt 6000 for et spill? nei.. Ingenting kan forsvare slikt  :D

6000 kr fordelt på 5 år er ikkje så mykje vist du rekner med at du har det utroleg artig. du får mykje for pengane.

 

vist du tenker at du betaler ca 3 kr pr. dag for 2-5 timer med moro (kjem an på kor mykje du speler), så vert ikkje dette så dyrt i forhold til andre ting, som f.eks å betale 80 kr for å gå på kino og sjå ein film som varer i 2 timer.

Lenke til kommentar

Revenge of the nerds! :D

Nei det er ikke så mye penger sånt sett, men det er et spill.. Jeg bruker iallefall ikke titusener av kroner på et spill. Prinsippsak, Ville heller ha gått en tur på byen enn å spille wow i 5 måneder, men gjør som dere vil :)

Mange gratisalternativer der ute.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...