Fredrik Larsen Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Hei, Har en elektrisk trehjuls-moped (Hepro Sportster) som jeg kjører rundt på :!: Lurte bare på om det fantes en måte å trimme den på så den gikk fortere enn 10km/t, jeg vet den er drit sterk så den burde gå i minst 40km/t! Noen som vet hvordan dette kan gjøres? Bilder: http://xaero.org/bilder/mini Endret 13. mai 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Kommer ann på hvordan motoren blir styrt. Er det en enkel av på krets kan du øke spenningen til motoren slik at den går fortere, men motoren kan da bli brent går det for stor størm Er den pwm styrt er det enkleste å forandre utvekslingen fra motoren. F.eks et nytt tannhjul eller større bakhjul. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Ja den har kjede akkurat som på en sykkel med tannhjul på akslingen! Skal se om jeg får tak i noe større (da vil den gå fortere og drege dårligere i bakker, right?) Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Det kommer ann på hvordan du drever den det Sånn som nevnt her, ja... Omvendt, bra aks, dårlig toppfart... Mekk til noe sånn at du kan bytte om til andre drev under kjøring da vel (gearsystem på en måte) Kult om du kan dra på bakhjula når du skal ut av lyskryss å sånn Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Kjører da ikke på veien med denne, den har maksfart på 10km/t sånn som den er nå, men er UTROLIG sterk! Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Ok... Men hadde vært moro å kunne vippa den opp på bakhjula da Kjører den da? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Om den kjører? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hvor er det du kjører den?? Forrige var litt dårlig formulert ser jeg:blush: Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Kjører den på fortau til plasser når jeg ikke orker å gå Kjører i veien når det ikke er biler i nærheten :!: Skal se om jeg får tak i noen gamle sykkelgir Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Kjører den på fortau til plasser når jeg ikke orker å gå Kjører i veien når det ikke er biler i nærheten :!: Skal se om jeg får tak i noen gamle sykkelgir Ellers elger de vel det på de fleste sportsbutikker, og på Biltema. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Kjøp deg scooter du fredrik. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Kjøp deg scooter du fredrik. Nei, har jo Tempo Corvette 300 '61. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå