TanglewoodD Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Heisann, har produsenten Chieftec noengang lagd 300w psu ? Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 I de litt eldre Chieftec dragon-kabinettene var det med 300w strømforsyning Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Tja.. Noen har stjelt en 300w fra meg her hjemme se, jeg vet det er en kompis, men han sier at han ikke har tatt den, han ga den til en annen kamerat, som kameraten solgte. Kameraten Min fikk kameraten sin til og si at det var en 350w istede for en 300w. Aldri kommer jeg til og snakke til han mer. Jeg ga han en Raptor disk, 2 vifter, en splitter ny 400w NorthQ Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Unnskyld, men driter du penger, eller er du bare veldig snill? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg er veldig snill. Og jeg driter litt penger. 100spenn i uka, jeg er altså VELDIG snill. Men jeg er ikke dum forde. Jeg sa at hvis han finner en kvittering for posten, som var til raptoren, skulle han få den, men dette var bare tull. Men han tok det serriøst, og tok disken. For en drittsekk, han er her på forumet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg er veldig snill. Og jeg driter litt penger. 100spenn i uka, jeg er altså VELDIG snill. Men jeg er ikke dum forde. Jeg sa at hvis han finner en kvittering for posten, som var til raptoren, skulle han få den, men dette var bare tull. Men han tok det serriøst, og tok disken. For en drittsekk, han er her på forumet sa ikke du nettopp at du ga det til han da skjønner ikke helt hva du vil fram til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå