sindre2 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Jeg har sett på følgende tilbud fra Elkjøp og lurer på hva dere synes om det. Maskinen skal brukes til Flight SIMULATOR 2004. EMACHINT3265. INTEL CELERON 2,8 GHZ PROSESSOR 256 MB MINNE 80 GB HARDDISK INNEBYGGET NETTVERKSKORT FOR ADSL DVD-BRENNER PRIS: 3999,- Er dette bare "jalla," eller greier det seg til mitt formål? Endret 7. mai 2005 av sindre2 Lenke til kommentar
Diff Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg har sett på følgende tilbud fra Elkjøp og lurer på hva dere synes om det. Maskinen skal brukes til Flight SIMULATOR 2004. EMACHINT3265. INTEL CELERON 2,8 GHZ PROSESSOR 256 MB MINNE 80 GB HARDDISK INNEBYGGET NETTVERKSKORT FOR ADSL DVD-BRENNER Er dette bare "jalla," eller greier det seg til mitt formål? kommer ann på prisen det Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hvis du skal bruke det til Flight Simulator ville jeg doblet eller helst tripplet RAM'et. FS trenger en del RAM for å ikke hakke. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Er vel onboard skjermkort på den som ikke er så særlig sprekt Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 WARNING: ikke kjøp pc fra elkjøp. bygg selv, tjener mye mer på det, og vi kan sikkert hjelpe deg med og finne ett opsett som er bedre enn den fra elkjøp men til ca samme prisen skal du ikke bygge selv så kjøp heller fra komplett.no eller jmdata.as lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå