Jørnan Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 jeg syns at filmer og mp3 ble lastet ned SINSYKT tregt på pcen, så jeg tok en test på ITavisen. Den viste at jeg hadde et ADSL modem på 390 kBps. Men når jeg laster ned med Winmx, eller LimeWire så har jeg noen ganger opp mot 20 kBps, men ellers så er det bare 1-4 kBps. Det er jo lattlig tregt. Jeg har testet det på flere pcer, og det går like tregt. Hva kan det være? Kan det fikses? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Du må fordware noen porter i routeren din så vil hastigheten bli bedre.. Husker ikke helt hvilke Lenke til kommentar
H80 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Tror det er brukeren du laster ned fra som setter begrensningen her. Prøv å søke etter filer som finnes hos mange brukere. Husk at de fleste "bredbånds"-abbonement har svært begrenset upload-hastighet. Hjelper ikke om du har masse ledig kapasitet ned hvis serveren sliter med kapasitet opp. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Takk. Tror det er de jeg laster av som det kan gå tregt med da. For nettsider som denne hopper raskt opp, og andre ting som jeg ikke laster ned fra endres maskiner går i rundt 50 kBps Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Takk. Tror det er de jeg laster av som det kan gå tregt med da. For nettsider som denne hopper raskt opp, og andre ting som jeg ikke laster ned fra endres maskiner går i rundt 50 kBps hehe..for å laste ned med stort fart fra limewire eller winmx bør du også uploade noe...og den farten beregnes ikke til p2p. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Åpne porter i modem/router står her www.portforward.com Og her for en liste over porter som åpnes til forskjellige programmer http://www.portforward.com/cports.htm Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Når man laster ned fra programmer er det nok heller kildene du laster ned som laster opp tregt, til deg. Det har nok ingenting med internett-tilkoblingen din å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå