guardianpegasus Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,641860,00.html "De tänder eld på honom - och filmar allt Det var den 31 oktober förra året och Matthew Kitchen, 41, hade varit ute och druckit öl med några vänner. På vägen hem missade han bussen till Bolton. I stället la han sig på bänken i busskuren och somnade. Deras röster hörs tydligt: -Det här är det roligaste jag någonsin sett. Detta är roligt. -Den jäveln. Den här killen ska brinna. Vi ska döda honom. -Oh my God, det här är riktigt otäckt. Kolla. Fucking hell. -Tänd på honom. Tänd elden. -Jesus, han brinner, han brinner." Og for dette fikk de hver seks og et halvt år... jeg synes deres umenneskelige, psykotiske handling kvalifiserer til livstidsforvaring på psykiatrisk institutt med mulighet for prøveløslatelse om 20-30 år. Det virker åpenbart at de må være rimelig skrudd i huet. Videobeviset og det de ser gjør det destod mer alvorlig. De nyter synet av den uskyldige mannen de har satt i brann... det er så vulgært og skrekkelig som det kan bli Lenke til kommentar
2ndUSmarines Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 De sliper sikkert ut etter halvparten av tiden de egentlig skal sone uansett.................. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Blir så rasende av slik tilfeldig blind vold. Noe så poengløst å gjøre. Gi en mann livsvarige skader for litt "morro". Absolutt enig der, sperr dem inne. Ved å gjøre noe slikt har de bevist at de er drittsekker tvers igjennom uansett. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg mener på intet vis at en skal begynne å dømme folk på grunnlag av utseende, men seriøst, SER HAN NEDERSTE FORTAPT OG KRIMINELL UT, eller hva? Ser man en sånn unge, er det like greit å bure ham inne først som sist. OK, jeg mener ikke dette seriøst, på et rasjonelt plan, men jeg blir SINT av å lese sånt. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Still drittungene opp mot en vegg og skyt dem. Hvis mannen hadde vært bevæpnet og i stand til å avfyre våpen hadde dette vært et perfekt eksempel på legitimt forsvar for at angriperne - initiativtakerne, ikke skulle krenke retten til å leve. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg mener på intet vis at en skal begynne å dømme folk på grunnlag av utseende, men seriøst, SER HAN NEDERSTE FORTAPT OG KRIMINELL UT, eller hva?Ser man en sånn unge, er det like greit å bure ham inne først som sist. OK, jeg mener ikke dette seriøst, på et rasjonelt plan, men jeg blir SINT av å lese sånt. Samme kan vel sies om NOKAS-ranerne... det LYSER kriminell lang vei av toska og co. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Flott tema. Store muligheter for hundrevis av sider med knallhard debatt. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hvis de har så stort behov for å tenne på noen, så tenn på seg selv i stedet for å skade uandre! Det er ikke noe poeng med å tenne på noen uansett hva som har skjedd/vil skje! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå