Ustedalen Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Tenkte jeg skulle lage en tråd om de beste amatørfilmene i verden. Her legger jeg ut mine favoriter (både norske og engelske), og håper dere kan gjøre det samme. 1: Ghost Soliders Denne filmen er laget av den amerikanske Evan Richards, som vil gjerne skrive en krigsnovelle.. ANBEFALES PÅ DET STERKESTE! 2: NO En film om hvorfor man burde si nei til visse ting i fylla. 3: Dagen Derpå Filmen er en klassisk historie om en fyr som våkner uten å huske en dritt om hvor han vært. 4: Alene Hjemme En mann kan ikke være alene hjemme uten kona si (NB: Ligger under prosjekter og klubbfilm 2004) 5: Eggstøkan En svenske stjeler eggstokkene til sjøormen Selma, og seljordingen Sigurd og den trygda x-spionen gjør alt i dems makt for å stoppe han. 6: Violence Amongst Neighbours Filmen viser hvor langt to naboer kan gå for å få viljen sin. 7: Art Of The Saber En fantastisk lyssverd duell. 8: A Feast of Friends En film om noen helt vanlige personer. Tror vi! Tror det er de som er mine favoritter. Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hvordan klarte de å lage alle de innvollene i den siste filmen? Det var jævli ekte Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Tror de brukte mye latex og darmakrem Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Har ikke sett nevnte film (digger forøvrig Ghost Sodiers) men den letteste måten å "lage" involler på er ofte å bruke involler. Besøker man den lokale slakter'n kan man sikkert få tak i slikt ganske billig. Ble f.eks. brukt i Alien vet jeg Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Har ikke sett nevnte film (digger forøvrig Ghost Sodiers) men den letteste måten å "lage" involler på er ofte å bruke involler. Besøker man den lokale slakter'n kan man sikkert få tak i slikt ganske billig. Ble f.eks. brukt i Alien vet jeg Tja... Her spiste de involler, så tror ikke det var ekte... Lenke til kommentar
kontratenor Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Vel... må bare si at jeg synes "Eggstøkkan" var knakende god!!! lo godt flere ganger... KRÆTUR!!!! Norbygdi productions har gjort en meget god jobb der, synes jeg! www.norbygdi.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå