Gå til innhold

Film: De beste amatørfilmene

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle lage en tråd om de beste amatørfilmene i verden. Her legger jeg ut mine favoriter (både norske og engelske), og håper dere kan gjøre det samme.

1: Ghost Soliders

Denne filmen er laget av den amerikanske Evan Richards, som vil gjerne skrive en krigsnovelle.. ANBEFALES PÅ DET STERKESTE!

2: NO

En film om hvorfor man burde si nei til visse ting i fylla.

3: Dagen Derpå

Filmen er en klassisk historie om en fyr som våkner uten å huske en dritt om hvor han vært.

4: Alene Hjemme En mann kan ikke være alene hjemme uten kona si (NB: Ligger under prosjekter og klubbfilm 2004)

5: Eggstøkan En svenske stjeler eggstokkene til sjøormen Selma, og seljordingen Sigurd og den trygda x-spionen gjør alt i dems makt for å stoppe han.

6: Violence Amongst Neighbours Filmen viser hvor langt to naboer kan gå for å få viljen sin.

7: Art Of The Saber En fantastisk lyssverd duell.

8: A Feast of Friends En film om noen helt vanlige personer. Tror vi!

Tror det er de som er mine favoritter. :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har ikke sett nevnte film (digger forøvrig Ghost Sodiers) men den letteste måten å "lage" involler på er ofte å bruke involler. Besøker man den lokale slakter'n kan man sikkert få tak i slikt ganske billig. Ble f.eks. brukt i Alien vet jeg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har ikke sett nevnte film (digger forøvrig Ghost Sodiers) men den letteste måten å "lage" involler på er ofte å bruke involler. Besøker man den lokale slakter'n kan man sikkert få tak i slikt ganske billig. Ble f.eks. brukt i Alien vet jeg

Tja... Her spiste de involler, så tror ikke det var ekte...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...