Knofle Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg har akkurat recorda en som cheater noe værre, og har hørt om folk som sender ting inn til steam osv. Trenger man steamID å sende sammen med demoen, og hvordan sender jeg den? Er det noe vits? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Ingen vits å sende den inn til Steam, med mindre det er de som eier serveren. Eller leier den. Send den heller inn til de som er ansvarlig for serveren... Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 ah. Men steam kan ikke banne slemme juksekodebrukere da? HATER cheatere. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Send det inn til RADAR. Hvis du har spilt på en server som de har kontroll på Lenke til kommentar
Werlin Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hvilken server spilte du på? RADAR finner du på: http://radar.gaming.no/ Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 usj.. ingen av dem jaja. sendte inn demoen til serveradmin. Ur going down sucker Lenke til kommentar
Rofle01 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hold dere på VAC (Valve anti cheat) servere så slipper dere cheatere! Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hvordan recorder man de der stygge cheaterene da?? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hold dere på VAC (Valve anti cheat) servere så slipper dere cheatere! Hahaha, det blir det samme som å si at selv om vi har politi i Norge, er det ikke kriminalitet her. Btw, morsomt med sånne som er dritstolte av å ha tatt demo av en cheater, så de kan banne han på alle servere i verden, osv. Lenke til kommentar
kunka Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hold dere på VAC (Valve anti cheat) servere så slipper dere cheatere! Er du dum? Mange cheat's som går igjennom VAC lett. Lenke til kommentar
kunka Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Btw, morsomt med sånne som er dritstolte av å ha tatt demo av en cheater, så de kan banne han på alle servere i verden, osv. Er ikke bare gutter som gamer da... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Han er ikkje dum nei. Og likevel om cheats "går" lett igjennom VAC servere. Så har VAC servere ein effekt. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Så har VAC servere ein effekt. ... Dog minimal. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Ja men bedre med minimalt eller ingen effekt? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Ja men bedre med minimalt eller ingen effekt? Ikke når det egentlig ikke utgjør noen reell forskjell. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Rett meg hvis jeg tar feil, men jeg tror ikke VAC har blitt noe særlig oppdatert siden jul i fjor. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Nå kommer jo VAC2 håper det blir fart på sakene. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Nå kommer jo VAC2 håper det blir fart på sakene. Håper det. VAC tar deg jo knapt selv om du har en fil som heter aimbot.cfg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå