eLang Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Har aldri brukt fdisk da jeg har laga partisjonene under inst. av opp.system. Så hvordan starter man fdisf i xp? Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 hei. man har ikke FDISK i Windows 2k og XP. dette fordi at det finnes ikke DOS i disse Windows versjonene. hvorfor skal du egentlig inni FDISK? er egentlig ikke noe poeng. mye bedre å bruke Partition Magic til å ordne partisjonene dine. Lenke til kommentar
eLang Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 skulle bare lage 2 partisjoner på en tom hd. Man må vel kjøpe PM?... Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 er denne harddisken helt tom. ingenting på den? da er det enkelt. da går du bare inni XP sin diskbehandling. så lager du nye partisjoner derifra. det går fint å bruke XP sin diskbehandling så lenge du bare skal opprette eller slette partisjoner. du kan ikke endre størrelsen på partisjoner i Windows sin diskbehandling. PS: ja Partition Magic koster penger. du kan laste ned en Demoversjon av Partition Magic fra Symantec.com tror jeg. lykke til. Lenke til kommentar
outdated Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Win95/98 bootdisk innholder fdisk. Krever at du har diskettstasjon dog. Gratis! Lenke til kommentar
eLang Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) den er helt tom ja, men finner ikke "diskbehandling" vet å ha sett den ett sted.. sorry at jeg plager dere med sånne enkle spørsmål, men har dårlig tid. edit:leif Endret 7. mai 2005 av eLang Lenke til kommentar
eLang Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 diskettstasjon? hva er det?... Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 hei igjen. diskbehandlingen finner du ved å høyreklikke på min datamaskin->behandle der skal det vel stå diskbehandling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå