bobbybrun Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 skal ha meg ny mobil og ønsker i tillegg da en med god mp3 spiller da jeg ikke gidder å kjøpe en seperat mp3 spiller. hvilken av de nevnte vil folk er råde meg å kjøpe (når de nå snart kommer i butikken) med tanke på lagringskapasitet, batterilevetid og pris. har ikke også motorola en mp3 telefon på vei? er den også en verdig konkurrent? håper på svar!! Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Av de ville jeg valgt W800i, bla. fordi den kan spille musikk imens selve "telefondelen" er slått av. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Ja da ville jeg anbefalt W800. men hvis du ikke gidder å vente så kan du jo kjøpe K750 som kommer om en og en halv uke ca. men den har jo ikke like gode musikk egenskaper og øreplugger... Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under skjermkortkategorien, om den blir postet i "Annet om hardware" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet". Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter-knappen og ber om evt. flytting av tråden.Stenges på grunn av feilposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg