Gå til innhold

Koble xbox på skjermkortet?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :) Jeg har en veldig likedan post som dette litt tidligere, men nå har jeg funnet ut at jeg kan koble xbox'en i skjermkortet og at jeg kan få bilde.. Det jeg lurer på nå er; Hvordan kan jeg se det som foregår på xbox'en på pc skjermen min? :hmm: Når jeg starter opp "Powerdirector" kan jeg ta opp det som kommer fra xbox'en :roll: men jeg kan ikke akkurat ta opp når jeg skal spille :p så det jeg lurer på er: Finnest det programmer som jeg kan se xbox bilde med på pc skjermen? :hmm: Er det noen som er smarte nokk at de skjønnte hva jeg skrev akkurat nå ;) hehe :p

Takker alle for svar :thumbup:

PS: Brukermoderatorer, vis dere syns at jeg allerede har spurt etter dette på min forrige post, bare slett da ;)

Endret av *SNap*89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare så jeg forstår deg riktig, du ønsker å koble din pc-skjerm på xboxen så du får bildet opp på den? Isåfall finnes det masse VGA-adapters til xboxen. Google eller søk på forumet her, vet hvertfall at jeg har svart på en lignende tråd tidligere.

Lenke til kommentar
Bare så jeg forstår deg riktig, du ønsker å koble din pc-skjerm på xboxen så du får bildet opp på den? Isåfall finnes det masse VGA-adapters til xboxen. Google eller søk på forumet her, vet hvertfall at jeg har svart på en lignende tråd tidligere.

Oi, jeg har visst forvirra folk her :no: Jeg har lyst å koble Xbox'en på skjermkortet, og dermed få bilde på pc skjermen min :) Men jeg har ingen programmer som jeg kan gjøre sånt med,,

Lenke til kommentar
Bare så jeg forstår deg riktig, du ønsker å koble din pc-skjerm på xboxen så du får bildet opp på den?  Isåfall finnes det masse VGA-adapters til xboxen. Google eller søk på forumet her, vet hvertfall at jeg har svart på en lignende tråd tidligere.

Oi, jeg har visst forvirra folk her :no: Jeg har lyst å koble Xbox'en på skjermkortet, og dermed få bilde på pc skjermen min :) Men jeg har ingen programmer som jeg kan gjøre sånt med,,

hvorfor vil du ha det gjennom pc'n?

Et skjermkort er jo kun output og ikke input, da trenger du noe annet.

Endret av CrZy_T
Lenke til kommentar
Bare så jeg forstår deg riktig, du ønsker å koble din pc-skjerm på xboxen så du får bildet opp på den?  Isåfall finnes det masse VGA-adapters til xboxen. Google eller søk på forumet her, vet hvertfall at jeg har svart på en lignende tråd tidligere.

hvorfor vil du ha det gjennom pc'n?

Et skjermkort er jo kun output og ikke input, da trenger du noe annet.

Men jeg har jo VIVO,, video inn og video ut :hmm: som sagt, når jeg starter opp "powerdirector" som er ett program for å ta opp ting med, da får j bilde fra Xboxen på pc skjermen... Men problemet er, hvordan kan jeg se bilde av xboxen uten å må ta opp flere GB med film fra xboxen? :(

Lenke til kommentar
Last ned ATI Multimediacenter. Der finner du software til å kontrollere din video-inn. Du har antageligvis programmet liggende på en CD til skjermkortet også.

Takker tusen :thumbup: Kanskje dette vil funke... Skal laste det ned, så kommer jeg med oppdatering ;)

Lenke til kommentar

Oops :p glemte å oppdatere her ;) Ja dette funket kjempe godt Xoop :D Men hvorfor går alt så treigt? Når jeg skal spille GTA VC eks: Jeg svinger til siden med en bil, så går d 1sek elr halvt sek, så reagerer den på det på skjermen min :dontgetit: Hvorfor blir det sånn da? :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...