Frakkas Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg skal ha meg en SFF-multimedie-pc og vil ha dette vifteløse Gigabyte GeForce 6600 GT kort i. Jeg vet desverre veldig lite om PC-bygging generell og spesiell lite om SFF-PC'ere. Så spørsmålet er: Er dette kortet for stort til SFF-barebones? Hvis ikke: hvilke barebones anbefales? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Det er vanskelig å si, ettersom man ikke ser hvor stor kjøleribba er "bak" kortet, det er "baksiden" av kortet som skal stå mot veggen i shuttelen, ettersom shuttle'r med støtte for PCIe skjermkort krever at skjermkortet står i den posisjonen. Du kan sende en mail til både shuttle og gigabyte å spørre om å få mål på kort og kabinett. Kanskje du får noe nyttig ut av det. edit: leif Endret 8. mai 2005 av aspyr Lenke til kommentar
Eplejus Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Her er noen fler bilder av kortet: Link Har selv vurdert dette kortet for et HTPC prosjekt og etter mitt øyemål vil jeg nok tro at kortet passer vis man ikke har noen planer om å sette inn yterlige kort. Dessverre forsvinner jo da planen om å også med et TV-Tuner kort. Et annet alternativ kan jo være Leadtek sitt 6600GT, sitter riktignok en vifte på denna, men etter hva jeg har lest, så skal denna visstnok være MEGET lydstille. Endret 8. mai 2005 av Eplejus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå